https://www.diaridesabadell.com/2021/11/17/desaparicio-sabadell/
ARA A PORTADA
Localitzat en bon estat el veí de Sabadell que feia cinc dies que estava desaparegut
- Sabadell posarà en marxa el 2022 una unitat de suport per a persones que vulguin canviar de gènere
Publicat el 18 de novembre de 2021 a les 14:34
Actualitzat el 19 de novembre de 2021 a les 12:10
La família d'Ahmad Sido va desactivar dimecres al vespre l'alerta de SOS Desaparecidos. Aquest veí de la ciutat, de 39 anys, feia cinc dies que estava desaparegut. Finalment, ha estat localitzat en bon estat.
La denúncia per la desaparició es va interposar dimecres a Barcelona, tot i que l'última vegada que la família havia vist l'home va ser el 12 de novembre.
https://www.diaridesabadell.com/2021/11/17/desaparicio-sabadell/
https://www.diaridesabadell.com/2021/11/17/desaparicio-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Reparen alguns fanals de Sabadell després de l'accident d'aquest Nadal
-
Sabadell
Tot el que has de saber sobre la balisa V16, obligatòria a partir del 2026 a Sabadell i a tot l'Estat: adeu definitiu als triangles d’emergència
-
Sabadell
Consulta les afectacions al trànsit per la cursa de cap d'any a Sabadell
-
Sabadell
Què puc fer els últims dies de Nadal a Sabadell?
-
Sabadell
Rescaten una dona que havia quedat atrapada al balcó
-
Sabadell
Josep Escartín (síndic): "La Policia ha d'acudir quan se li truca, tot i que sigui per dir al veí que no té raó"