ARA A PORTADA
Trànsit dens a la C-58, l’AP-7, la B-30 i la C-59
- "Em van lligar i em van trepitjar el cap": la denúncia d'un jove a la discoteca Waka
Publicat el 10 de desembre de 2021 a les 08:24
Actualitzat el 10 de desembre de 2021 a les 08:57
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de divendres es registren retencions a la C-58 sentit sud, del quilòmetre 0 al 2, Montcada i Reixac, i del 12 al 14, a Sant Quirze del Vallès, cap a Barcelona. En sentit nord també n’hi ha del quilòmetre trànsit és dens 8 al 4, a Ripollet, cap a Sabadell.
A l’AP-7, la circulació és intensa en sentit nord del quilòmetre 147 al 151, a Barberà del Vallès, cap a Girona.
A la B-30, hi ha retencions en sentit sud del quilòmetre 10 a l’11,5, a Barberà del Vallès, cap a Tarragona.
A la C-59 sentit sud, el trànsit és dens del quilòmetre 10,5, al 12, a Palau-solità i Plegamans, cap a Santa Perpètua de Mogoda.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst. Els de l’R4 i R12 de Rodalies Renfe circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
Notícies recomenades
-
Sabadell
L'Outlet de CIPO recapta 30.000 euros per finançar el projecte 'Sobre rodes'
-
Sabadell
FOTOS | Evacuen una obra després de perforar una canonada de gas a Sabadell
-
Sabadell
Per què es va il·luminar la façana de l'Ajuntament de color lila?
-
Sabadell
"Can Puiggener és un barri invisible i carregat de prejudicis"
-
Sabadell
La reforma del parc d'Odessa ja té data d'inici: la primavera de 2026
-
Sabadell
FOTOS | Final feliç en un espectacular rescat d'un gos a Sabadell