ARA A PORTADA
Trànsit dens a la C-58, l’AP-7, la B-30 i la C-59

- "Em van lligar i em van trepitjar el cap": la denúncia d'un jove a la discoteca Waka
Publicat el 10 de desembre de 2021 a les 08:24
Actualitzat el 10 de desembre de 2021 a les 08:57
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de divendres es registren retencions a la C-58 sentit sud, del quilòmetre 0 al 2, Montcada i Reixac, i del 12 al 14, a Sant Quirze del Vallès, cap a Barcelona. En sentit nord també n’hi ha del quilòmetre trànsit és dens 8 al 4, a Ripollet, cap a Sabadell.
A l’AP-7, la circulació és intensa en sentit nord del quilòmetre 147 al 151, a Barberà del Vallès, cap a Girona.
A la B-30, hi ha retencions en sentit sud del quilòmetre 10 a l’11,5, a Barberà del Vallès, cap a Tarragona.
A la C-59 sentit sud, el trànsit és dens del quilòmetre 10,5, al 12, a Palau-solità i Plegamans, cap a Santa Perpètua de Mogoda.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst. Els de l’R4 i R12 de Rodalies Renfe circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
Notícies recomenades
-
Sabadell L’Entesa per Sabadell s'oposa al projecte d’aparcament a l’Eix Macià: "Està qualificat per a equipaments"
-
Sabadell Retalls de la memòria de Sabadell ‘made in’ Xile
-
Sabadell Quins són els reptes principals de Can Puiggener per assolir una transformació real?
-
Sabadell Concentració simbòlica a les portes de l'Ajuntament en suport a la flotilla
-
Sabadell Què li passa al teu vehicle quan poses el combustible equivocat i què cal fer?
-
Sabadell Inspira Arrels organitza la Fontada de la Salut: una jornada cultural i tradicional