ARA A PORTADA
-
-
"No vull que el meu fill es quedi a casa perquè hi ha impediments d'accessibilitat a tot arreu" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
El debut de Javi Morcillo amb l'Atlético contra el Barça: "El noi del Sabadell ha complert un somni" Marc Segarra Rodríguez
-
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les? Sergi Gonzàlez Reginaldo
Salut demana als positius per test d'antígens que no vagin al CAP
El departament recomana contactar telemàticament amb el CAP si no hi ha símptomes o són lleus, també per tramitar la baixa laboral
- Renoven la Vela de l'Estruch per fer-hi millores escèniques i tècniques
Publicat el
28 de desembre de 2021 a
les 09:48
Actualitzat el
28 de desembre de 2021 a les
14:01
El Departament de Salut recomana als positius de Covid diagnosticats per un test d'antígens que no vagin al Centre d'Atenció Primària (CAP). La recomanació es fa en un context d'escalada de les infeccions i d'augment de la pressió assistencial al primer nivell de la xarxa sanitària.
Si el test és positiu, la recomanació del Salut és aïllar-se 10 dies al domicili, sense que calgui repetir la prova al CAP. Són indicacions, subratlla Salut, del procediment d'actuació davant de casos d'infecció pel nou coronavirus SARS-CoV-2 en fase II de mitigació. També indica que si no hi ha símptomes o són lleus o no cal la baixa, es pot contactar telemàticament amb el CAP per comunicar el positiu i que s'inclogui a la història clínica de l'afectat.
El protocol del qual informa Salut estableix que la persona afectada rebrà un missatge a través de telefonia mòbil en què podrà reportar els contactes estrets.
En cas que calgui la baixa, la recomanació és, igualment, contactar de forma telemàtica amb el CAP o per telèfon.
Si els símptomes empitjoren o la persona es troba malament, sí que es recomana anar al CAP o trucar al 112.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Més de 70 denúncies en la darrera setmana a Sabadell per conductes incíviques
-
Sabadell
Trànsit i els cossos de policia impulsen una campanya per reduir les distraccions al volant
-
Sabadell
Una avaria a la Creu Alta deixa sense aigua més de 400 veïns durant unes hores
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
Paviment, arbrat i aparcament: les claus del nou entorn del CAP Sud