ARA A PORTADA
-
-
"No vull que el meu fill es quedi a casa perquè hi ha impediments d'accessibilitat a tot arreu" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
El debut de Javi Morcillo amb l'Atlético contra el Barça: "El noi del Sabadell ha complert un somni" Marc Segarra Rodríguez
-
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les? Sergi Gonzàlez Reginaldo
Sabadell celebra Sant Antoni Abat en petit comitè per la Covid-19
Sense Passada, els actes s'han limitat a l'esmorzar i la benedicció dels animals
- Un 8% dels sabadellencs s'han contagiat de Covid des de Nadal
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
17 de gener de 2022 a
les 12:13
Actualitzat el
17 de gener de 2022 a les
17:04
Sabadell ha celebrat aquest dilluns, 17 de gener, la festivitat de Sant Antoni Abat en format reduït a causa de la pandèmia de la Covid-19. Aquest any no hi haurà Passada, per segon cop consecutiu.
El que sí que han fet les dues colles, tant la Vella com la Nova, ha estat esmorzar cadascuna per la seva banda i la tradicional benedicció dels animals a la plaça del Taulí, a les 10 h, oficiada pel mossèn de l'església de la Puríssima, Joan Nadal. Posteriorment, les dues germandats s'han desplaçat fins a les seves respectives parròquies: la Colla Vella ha baixat fins a l'església de Sant Fèlix, mentre que la Colla Nova ha anat a la Puríssima.
Tothom qui passejava per aquestes zones de la ciutat ha pogut veure de ben a prop els diferents cavalls de les colles, així com la imatge de Sant Antoni Abat, patró dels animals, pagesos i traginers. Diferents establiments de Sabadell també celebren la festivitat de Sant Antoni Abat aquest 17 de gener oferint el tradicional tortell als seus aparadors.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Més de 70 denúncies en la darrera setmana a Sabadell per conductes incíviques
-
Sabadell
Trànsit i els cossos de policia impulsen una campanya per reduir les distraccions al volant
-
Sabadell
Una avaria a la Creu Alta deixa sense aigua més de 400 veïns durant unes hores
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
Paviment, arbrat i aparcament: les claus del nou entorn del CAP Sud