ARA A PORTADA
-
-
"No vull que el meu fill es quedi a casa perquè hi ha impediments d'accessibilitat a tot arreu" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
El debut de Javi Morcillo amb l'Atlético contra el Barça: "El noi del Sabadell ha complert un somni" Marc Segarra Rodríguez
-
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les? Sergi Gonzàlez Reginaldo
El temps de la setmana
- Sabadell subvenciona la formació de 60 joves en restauració i community manager
Publicat el
30 de gener de 2022 a
les 23:37
Actualitzat el
31 de gener de 2022 a les
11:59
Estrenem el mes de febrer sense gaires canvis meteorològics. L'anticicló continuarà instaurat al territori durant la primera part de la setmana. Les temperatures seran càlides, encara que es mantindrà la inversió tèrmica entre el dia i la nit, fins a 17 ° i -1 °C, respectivament.
El sol continuarà sent el gran protagonista de la setmana, encara que la nuvolositat serà irregular fins dimecres. La pujada de les temperatures serà notable a partir d'aleshores. Els canvis arribaran a partir de divendres amb les primeres pluges després de setmanes de sequera.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Més de 70 denúncies en la darrera setmana a Sabadell per conductes incíviques
-
Sabadell
Trànsit i els cossos de policia impulsen una campanya per reduir les distraccions al volant
-
Sabadell
Una avaria a la Creu Alta deixa sense aigua més de 400 veïns durant unes hores
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
Paviment, arbrat i aparcament: les claus del nou entorn del CAP Sud