Gabaldà, que va començar a destacar com a cuiner molt jove, va obrir el local el Contrast l'any 2009, al carrer del Pare Sellarés. Va estar obert durant gairebé 10 anys, abans d'embrancar-se en una nova aventura, Cuina l'Immoral. En el carrer d'Advocat Cirera, així és com va anomenar el punt de venda d'entrepans d'autor, que han rebut diferents reconeixements. Però la pandèmia de la Covid-19 i les restriccions van ser una llosa econòmica per múltiples projectes, com també el seu, que finalment decidien tancar. I reinventar-se en el seu darrer projecte culinari, Sandwich Club L’Immoral, orientat en distribuir els seus entrepans a les terrasses de bars com el Balboa i la cerveseria Olut (a la plaça Ricard Simó), així com al bar Suau. De fet, durant un temps era habitual veure Gabaldà a la porta del bar Balboa, que feia servir com a base d'operacions. https://www.diaridesabadell.com/2022/02/11/cascada-de-comiats-en-la-mort-de-jordi-gabalda/ Jordi Gabaldà no vestia jaqueta blanca. “S’ha mitificat molt la nostra figura i la gent t’idolatra”, s’excusava en una entrevista amb Diari de Sabadell, a principis de l'any 2020. L'iconoclasta cuiner disparava així: “Així que molts cuiners han mort d’ego”. https://www.diaridesabadell.com/2020/01/24/jordi-gabalda-sabadell-avorrida/Ver esta publicación en Instagram
Ara a portada
-
Diners Escepticisme i preocupació davant la decisió de la CNMC a l'opa del BBVA al Banc Sabadell Redacció
-
Sabadell Les noves formes d’afrontar la mort: “El ritual continuarà evolucionant” Marc Béjar Permanyer
-
-
-
Cultura i oci "Quan hi ha situacions com l'apagada aflora l'egoïsme i l'esperit d'ajudar" Ander Zurimendi
Mor Jordi Gabaldà, l'estimat i reconegut xef sabadellenc
Cuiner del Contrast i l'Immoral, el seu talent innovador li va valdre per endur-se el premi al millor entrepà d'autor d'Espanya

- Aprovades les obres per adequar el nou local d’Acció Social al sud de Sabadell
Publicat el 11 de febrer de 2022 a les 11:06
Actualitzat el 11 de febrer de 2022 a les 15:24
El cuiner sabadellenc Jordi Gabaldà ha mort aquest divendres. Nascut l'any 1984, aquest març hauria complert els 38 anys. Tanmateix, l'estiu passat li va ser detectat un càncer, pel qual es va haver de sotmetre a múltiples tractaments. Malgrat la lluita constant, com posen valor des del seu entorn, finalment li ha causat la mort. La notícia ha desfermat una allau de missatges de suport a les xarxes socials.
El talent innovador de Gabaldà li va valdre per endur-se el premi al millor entrepà d'autor d'Espanya al certamen Madrid Fusión, el juny de 2021. Tot i que Gabaldà era conegut als fogons sabadellencs i catalans, aquesta distinció el va catapultar durant unes setmanes als mitjans de comunicació estatals.
Ara, Gabaldà serà acomiadat dissabte a les 16 h, al tanatori de Sabadell.