ARA A PORTADA
Dos estudiants del Taulí treuen dues de les 100 millors notes del MIR
Ricard Onieva i Daniel Garcia han quedat en les posicions 36 i 94 respectivament d'un total de 13.000 aspirants
- Joan Costa, el sabadellenc que 'vola' sobre l'aigua
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
18 de març de 2022 a
les 17:45
Actualitzat el
17 de març de 2022 a les
17:02
Dos alumnes que han acabat d'estudiar Medicina a la Unitat Docent del Parc Taulí (UAB) han tret dues de les 100 millors notes del MIR. Aquests dies s'han donat a conèixer els resultats d'aquesta prova, que han de superar tots els metges que vulguin accedir a una plaça especialitzada en formació al Sistema Nacional de Salut.
Es tracta de Ricard Onieva Carvajo, que ha obtingut la 36a millor nota, i Daniel Garcia Sance, amb una nota que ha quedat en la posició 94.
Tanmateix, el Taulí destaca que el 35% dels 52 graduats el 2021 ha obtingut una de les 2.000 primeres millors notes, i el 75% ha aconseguit una de les 4.000 millors qualificacions, sobre més 13.000 aspirants.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"