ARA A PORTADA
El govern preveu adjudicar dimecres les obres pel pavelló dels Merinals
L’Ajuntament preveu començar els treballs pel pavelló dels Merinals l'estiu del 2022, que durin 18 mesos i que acabin a finals del 2023
- FOTOS: Un incendi destrueix un garatge i calcina un cotxe a Sabadell
Publicat el
13 de maig de 2022 a
les 12:01
El ple extraordinari de maig porta a debat l'adjudicació del contracte d'obres del Pavelló Oest. El govern preveu aprovar aquests treballs perquè els Merinals ja disposi del seu equipament l'any 2024. Aquesta obra es tracta d’una de les principals inversions previstes per aquest mandat, amb un pressupost de 8 milions d’euros. Aquesta inversió es dividirà en dos lots: les instal·lacions de l'edifici i les obres.
L’Ajuntament preveu començar els treballs l'estiu del 2022, que durin 18 mesos i, per tant, que finalitzin a finals del 2023. "Esperem que es comencin a moure terres abans de marxar de vacances. I que al setembre es posin els primers fonaments", ha apuntat la regidora d'urbanisme, Mar Molina. Si el calendari es compleix, l'equipament entraria en funcionament el 2024.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Trànsit i els cossos de policia impulsen una campanya per reduir les distraccions al volant
-
Sabadell
Una avaria a la Creu Alta deixa sense aigua més de 400 veïns durant unes hores
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
Paviment, arbrat i aparcament: les claus del nou entorn del CAP Sud
-
Sabadell
FOTOS | Així va ser la tradicional processó de Divendres Sant de Can Puiggener