ARA A PORTADA
Can Puiggener celebra la seva paella popular per unir el veïnat
- Detenen un professor de l'antic Maristes de Sabadell per presumptes agressions sexuals
Publicat el
20 de setembre de 2022 a
les 18:50
Actualitzat el
21 de setembre de 2022 a les
22:51
Rom cremat, paella mixta, te marroquí, amanida i un tastet de les cultures del món. Can Puiggener celebra una paella popular aquest diumenge, 25 de setembre, a la plaça de Primer de Maig, a les 14h. Una excusa per celebrar en comunitat, unir llaços veïnals i conèixer les diferents cultures del barri. "Hi participaran més de 220 persones", explica Bouarfa Chilah, l'encarregat d'elaborar la paella.
Els socis de l'associació veïnal podran gaudir del menjar per dos euros, i els que no formen part de l'entitat veïnal, per sis. "Volem unir el barri, que els veïns es coneguin encara més i poder gaudir també de passar un dia plegats", expliquen des de l'organització. No només es podran compartir tastets gastronòmics, també balls i algunes activitats pels veïns. També hi haurà veïns que portaran el seu plat de casa per compartir amb la resta de veïns. "Es poden conèixer les cultures a través de la gastronomia. Volem apropar les cultures", diu Bouarfa.
Per a la paella, s'utilitzaran 28 kg d'arròs, 10kg de musclos, 10kg sípia, tomàquet, ceba, 3kg de pebrot vermell, 3kg de pebrot verd i brou. "Cada cop ens surt més bona", admet en Bouarfa.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"