ARA A PORTADA
El Banc de Sang alerta que només té reserves per a quatre dies i fa una crida a la donació
Tothom entre 18 i 70 anys, amb un pes superior a 50 kilos i en bon estat de salut, pot donar sang
- El control d’insectes i altres plagues s'intensifica a Sabadell
Publicat el
07 d’octubre de 2022 a
les 10:20
Actualitzat el
07 d’octubre de 2022 a les
17:42
El Banc de Sang i Teixits ha fet una crida perquè la gent doni sang perquè ha alertat que les reserves són molt baixes. En concret, només en té per a quatre dies. Per això, ha recordat que tothom entre 18 i 70 anys, amb un pes superior a 50 kilograms i amb bon estat de salut pot donar sang.
A Sabadell, l’hospital Parc Taulí va anunciar que tindrà un espai permanent de donació de sang i plasma el segon semestre del 2023. D’aquesta manera, es preveu augmentar el nombre de donacions a la ciutat, destacada des del Banc de Sang com una de les que més col·labora, i en la qual en els darrers quatre anys el nombre de donacions s’ha incrementat un 40%, passant de 3.384 el 2017 a més de 4.600 l’any passat.
https://www.diaridesabadell.com/2022/10/05/donar-sang-tauli-banc-sang-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"