ARA A PORTADA
-
-
"No vull que el meu fill es quedi a casa perquè hi ha impediments d'accessibilitat a tot arreu" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
El debut de Javi Morcillo amb l'Atlético contra el Barça: "El noi del Sabadell ha complert un somni" Marc Segarra Rodríguez
-
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les? Sergi Gonzàlez Reginaldo
Atropellen una dona de 90 anys a la Rambla de Sabadell
- Moments de reflexió en el Centre d'Esports Sabadell
Publicat el
08 de novembre de 2022 a
les 15:42
Actualitzat el
08 de novembre de 2022 a les
15:56
Una dona de 90 anys va ser atropellada aquest dilluns al migdia a la Rambla de Sabadell, a l'alçada del número 217. La vianant va ser envestida per un turisme mentre creuava el carrer pel pas de vianants, havent de ser atesa per una unitat del SEM.
Després de rebre atenció mèdica, la dona va poder ser traslladada fins al seu domicili. Al succés, que va tenir lloc gairebé a la 1 del migdia, hi va intervenir una unitat de Policia Municipal.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Més de 70 denúncies en la darrera setmana a Sabadell per conductes incíviques
-
Sabadell
Trànsit i els cossos de policia impulsen una campanya per reduir les distraccions al volant
-
Sabadell
Una avaria a la Creu Alta deixa sense aigua més de 400 veïns durant unes hores
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
Paviment, arbrat i aparcament: les claus del nou entorn del CAP Sud