ARA A PORTADA
-
L'esquema de les vetlladores a l'escola, en un curs amb més complexitat a l'aula: "Hem perdut la meitat d'hores" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Un segle de vida, amor i energia inesgotable: "He tingut molta sort i m'he sentit molt estimada sempre" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
-
Ferran Costa: "Tinc la seguretat que tots els jugadors es deixaran l'ànima al camp, això és el que em fa sentir més orgullós" Marc Segarra Rodríguez
Com puc accedir a un pis de lloguer social a Sabadell?

- Francesca Rodríguez: "El lector ha de voler saber què passarà des de la primera pàgina"
Publicat el 27 de gener de 2023 a les 10:21
Actualitzat el 27 de gener de 2023 a les 16:14
En acabar el 2023, dues noves promocions de pisos de lloguer social s'hauran aixecat a Sabadell. I dues més s'hauran començat a edificar. Feia més d'una dècada que no es construïa obra nova a Sabadell per a incorporar-la dins del parc d'habitatge municipal. La previsió és construir un total de vuit promocions, amb 528 habitatges de lloguer assequible.
Però, com accedir a aquests pisos? Per a poder ser adjudicatari d'un habitatge protegit a la ciutat de Sabadell, cal estar inscrit en el Registre de Sol·licitants d'Habitatges protegits de Sabadell, en la modalitat de demanda corresponent: en propietat, per llogar o per llogar amb opció de compra.
El Registre proporciona informació a l'Ajuntament sobre les necessitats d'habitatges de protecció dels ciutadans de Sabadell i permet que hi hagi transparència en la gestió del parc d'habitatges, cap a la provisió d'habitatges protegits en la població amb dificultats per a accedir. Els pisos de lloguer social es destinen a les persones inscrites en aquest registre.
Notícies recomenades
-
Sabadell L’Aplec de Jonqueres celebra la 38a edició
-
Sabadell Diversos ciutadans se sumen a un manifest de suport al regidor independent Gabriel Fernàndez
-
Sabadell El Torrent de Colobrers, tancat per tasques de manteniment
-
Sabadell Desallotgen un pis a la Creu Alta per generar "situacions de conflicte i incivisme al barri"
-
Sabadell L’Entesa per Sabadell s'oposa al projecte d’aparcament a l’Eix Macià: "Està qualificat per a equipaments"
-
Sabadell Retalls de la memòria de Sabadell ‘made in’ Xile