ARA A PORTADA
-
-
"No vull que el meu fill es quedi a casa perquè hi ha impediments d'accessibilitat a tot arreu" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
El debut de Javi Morcillo amb l'Atlético contra el Barça: "El noi del Sabadell ha complert un somni" Marc Segarra Rodríguez
-
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les? Sergi Gonzàlez Reginaldo
Denunciat per conduir havent consumit haixix i marihuana
- El poliesportiu Olimpia acull un torneig benèfic entre veterans d'Espanyol, Sabadell i la selecció espanyola de Notaris
Publicat el
23 de febrer de 2023 a
les 13:00
Un conductor de 24 anys va ser denunciat després d'haver donat positiu en haixix i marihuana a la prova de drogotest. Els fets van tenir lloc cap a la mitjanit d'aquest dijous, al carrer Domènech i Montaner de Sabadell, a l'altura del número 88.
Una unitat de Policia Municipal va aturar el turisme i es va realitzar la prova al conductor, que va donar positiu en les dues drogues. Els agents van realitzar la denúncia administrativa per conduir havent ingerit drogues o substàncies estupefaents i es va immobilitzar el vehicle.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Més de 70 denúncies en la darrera setmana a Sabadell per conductes incíviques
-
Sabadell
Trànsit i els cossos de policia impulsen una campanya per reduir les distraccions al volant
-
Sabadell
Una avaria a la Creu Alta deixa sense aigua més de 400 veïns durant unes hores
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
Paviment, arbrat i aparcament: les claus del nou entorn del CAP Sud