ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Les notícies més destacades d'aquest dijous 4 de maig a Sabadell
La cita electoral marca l'actualitat sabadellenca

- Les notícies més destacades d'aquest dijous 4 de maig a Sabadell
Publicat el 04 de maig de 2023 a les 09:14
La proximitat de les eleccions municipals del 28 de maig comencen a marcar bona part de l'agenda de la ciutat. Els preparatius de cara als comicis es van perfilant, abans de donar el tret de sortida oficial a la campanya.
Si t'ha tocat formar part d'una mesa electoral a Sabadell, hi ha un seguit de causes que permeten justificar l'absència a la cita. Hi ha més de 2.000 sabadellencs que participaran activament en l'ogranització de la jornada.
https://www.diaridesabadell.com/2023/05/03/meses-electorals-qui-sorteig-ajuntament-eleccions-28m/
L’alcaldable de la Crida per Sabadell, Nani Valero, serà la protagonista aquest dijous, 4 de maig, de l’entrevista del Diari prèvia a les eleccions municipals del pròxim 28 de maig. La cita arrencarà a partir de les 7 de la tarda i podrà comptar amb l’assistència de públic a la redacció de la plaça de Ricard Simó i Bach.
https://www.diaridesabadell.com/2023/05/03/crida-sabadell-entrevista-nani-valero-diari/
L’alcaldessa de Sabadell i candidata del PSC a la reelecció a les eleccions municipals del 28 de maig, Marta Farrés, va defensar aquest dimecres que “Sabadell ha d’obrir-se al riu com Barcelona es va obrir al mar” per créixer a nivell industrial i així “captar talent”.
https://www.diaridesabadell.com/2023/05/03/marta-farres-psc-sabadell-obrir-se-riu/
L’any 2022 tres assassinats masclistes van copsar titulars dels mitjans de comunicació a la nostra comarca: el que va arribar als jutjats de Sabadell va ser l’assassinat d’una dona de Santa Perpètua a mans del seu marit, que després confessaria el crim. Ara bé, els grans crims masclistes a Sabadell són l’excepció: les lesions lleus són les més habituals (63,1%), amb 599 delictes registrats el 2022 a la seu judicial.
https://www.diaridesabadell.com/2023/05/03/violencia-de-genere-sabadell/
S'acosta el cap de setmana i les temperatures preveuen un lleuger descens. A més, de cara a diumenge, les pluges podrien tornar a ser protagonistes a la ciutat. Consulta la previsió:
https://www.diaridesabadell.com/el-temps-previsio-sabadell-avui/
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell