ARA A PORTADA
-
-
Lluís Matas: “Si volem canviar Junts, ho hem de fer des de dins. El partit s'ha atrinxerat massa en els extrems" Marta Ordóñez
-
Sabadell és la ciutat catalana amb més espectadors d'Els Pastorets: “Són tan importants com el tió!” Guillem Plans Roca
-
FOTOS | Els Mossos i la Guàrdia Civil escorcollen l'IRTA-CReSa pel brot de pesta porcina africana Marc Béjar Permanyer
-
Una cirurgia pionera a Sabadell acaba amb èxit: entren al cervell per l'ull i eviten aixecar el crani Sergi Gonzàlez Reginaldo
Ajuntament i sindicats estudien mesures per erradicar els "episodis violents" a les piscines
- Tipus de cel·lulitis i com tractar-la amb Policlínic Sabadell
Publicat el 01 de juliol de 2023 a les 20:55
Actualitzat el 03 de juliol de 2023 a les 15:00
L'Ajuntament de Sabadell i els sindicats estan estudiant mesures per erradicar els "episodis violents" denunciats en els darrers dies per part de conserges de les piscines municipals. Fonts municipals asseguren que ja s'ha parlat amb els afectats i s'està treballant per trobar una solució. "Un cop format el Govern ens vam posar en contacte amb les piscines per parlar amb els conserges afectats", afirma la tinenta d'alcaldessa Montse González.
Dimarts, 4 de juliol, està prevista una trobada amb els sindicats impulsors de les demandes -CCOO, UGT, COS i SPL-CME- per acordar propostes. De moment, el Govern reivindica que una de les primeres demandes es va resoldre el passat 26 de juny. "Un dels problemes era la manca de vigilants, per problemes de tramitació, però ja ho hem arreglat", segons González. Les reunions entre consistori i treballadors s'han fet en dos torns i aquesta setmana està previst que s'arribi a un acord satisfactori.
https://www.diaridesabadell.com/2023/06/20/piscines-municipals-demanen-millores-conserges/
Notícies recomenades
-
Sabadell
"Rodalies s’hauria de planificar de nou"
-
Sabadell
“L’embornal no absorbeix l’aigua”
-
Sabadell
Vuit de cada deu joves del Vapor Llonch troben feina o continuen estudiant
-
Sabadell
El preu del transport públic no augmentarà aquest 2026: "Ha de ser un servei accessible, assequible i universal"
-
Sabadell
“El cervell és resilient, però els mals hàbits passen factura"
-
Sabadell
Galets i torrons, i molta ciència aquest Nadal 2025 a Sabadell