ARA A PORTADA
Miquel Aguilar (Junts): "Soc optimista, tenim un bon projecte i la millor candidata"

- Obituari de Sabadell del 24 de juliol de 2023
Publicat el 23 de juliol de 2023 a les 11:18
Actualitzat el 23 de juliol de 2023 a les 11:24
Miguel Aguilar, número 20 a les llistes de Junts per Barcelona, ha votat aquest matí a l'escola Teresa Claramunt (Gràcia). Acompanyat de membres del seu partit, el juntaire ha dipositat el seu vot al voltant de les 11 h.
"Soc optimista. Avui és un dia important i esperem tenir un bon resultat. En cas que no, continuarem treballant perquè avui no s'acaba res", ha assegurat Aguilar. Segons el candidat, la jornada permetrà "portar la veu dels catalans arreu". Fent valoració també ha destacat la intensitat de la campanya: "Ha estat una marató de 15 dies i les sensacions són bones, tenim un bon projecte i la millor candidata", ha reblat.
Respecte al 'frec a frec' entre Junts i ERC, per acumular el vot independentista, s'ha mostrat prudent: "Aquestes competicions no funcionen, ens centrem en nosaltres. Al final el més important és que la gent voti en clau independentista", ha conclòs.
Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta
-
Sabadell Alguns carrers de Gràcia de Sabadell, sense enllumenat públic
-
Sabadell Helicòpters, avions i drons per combatre els incendis de tot el país des de Sabadell
-
Sabadell Els veïns del carrer de Prullans ja tenen data per al retorn a casa