ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
- El temps a Sabadell dels pròxims dies
Publicat el 16 d’agost de 2023 a les 11:44
Actualitzat el 28 d’agost de 2023 a les 10:03
Sabadell encarrila una setmana de temperatures força caloroses i xafogor. El cel, però, estarà grisós durant bona part dels dies.
Aquest dijous, per exemple, al migdia la ciutat arribarà als 31 graus i el termòmetre no descendirà fins ben entrada la tarda, cap a les 18h. La temperatura mínima, per contra, serà de 21 graus, cap a les 6h.
El divendres la temperatura màxima serà una mica més baixa, de 29 graus. La mínima es mantindrà. Tot i que desapareixeran núvols, el cel continuarà enteranyinat en algun moment.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions