ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
En estat greu una dona després que li caigués un fanal de la Ronda Zamenhof
- Els preus continuen a l'alça per l'encariment dels carburants
Publicat el 27 d’agost de 2023 a les 17:58
Actualitzat el 28 d’agost de 2023 a les 10:26
Una dona va resultar ferida greu després de la caiguda d'un fanal aquest diumenge a la Ronda Zamenhof pocs minuts abans de la 13 h. A conseqüència de l'incident se l'ha traslladat amb pronòstic reservat, a l'Hospital Parc Taulí. Allà se la va tractar per un traumatisme cranioencefàlic. Segons hipòtesis de l'Ajuntament, el fanal ha caigut coincidint amb el temporal de vent i pluja que ha afectat la ciutat aquests dies.
Arran de l'accident tant el consistori com els serveis tècnics municipals i l'empresa encarregada del manteniment de l'enllumenat treballen per determinar els factors poden haver originat la caiguda de l'objecte. A més a més, també s'ha comprovat que la resta de fanals de la Ronda es trobin en bon estat.
En resposta al fet, l'Ajuntament ha emès un comunicat en què explica que les inspeccions a l'enllumenat viari són periòdiques. En afegit, també ha informat que en cas de detectar-se qualsevol anomalia en la seva l'estructura, inestabilitat o afectacions per oxidació es procedeix a la seva substitució per un fanal nou. I és que Sabadell es canvien per aquestes causes aproximadament uns 200 fanals cada any.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions