ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
La grip i els virus fan pujar la mortalitat a Sabadell
El gener és el mes amb més defuncions a Sabadell i voltants, segons dades de la funerària Torra
- Obituari de Sabadell del 20 de gener de 2024
Publicat el 20 de gener de 2024 a les 08:02
Actualitzat el 20 de gener de 2024 a les 10:01
Gener és el mes amb més mortalitat a Sabadell. Segons les dades de la funerària Torra, les defuncions el primer mes de l’any representen el 10,1%. El 2023, van morir 315 persones al gener. “El tanatori té les mateixes incidències que cada any per aquestes dates.
La grip, i les seves conseqüències són les habituals entre desembre i febrer”, apunta Xavier Pons, gerent de la funerària. I això té incidències als tanatoris de Catalunya: “Es demoren les incineracions, dos forns són insuficients per una població de 250.000 habitants”, apunta el gerent, referint-se a la població de Sabadell i els seus voltants. Juny, en canvi, és el mes que acumula una menor mortalitat, amb dades de fins al 2016. De fet, la diferència entre el mes de gener i juny és del 36%.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un que no falla mai: el tortell de Reis es corona de nou
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis
-
Sabadell
El barri del Poblenou celebra la 'Zambomba' en una jornada marcada per la tradició andalusa