/ ÓSCAR ESPINOSA[/caption]
La processó de Can Puiggener no només és la més destacada de Sabadell, també s’ha convertit com una de les més importants de la comarca on generalment aplega cinc confraries, agrupades dins de la Hermandad de Setmana Santa Andalusa.
Paral·lelament, el centre cultural andalus Hermandad Virgen de Gracia ha organitzat una exposició de cartells de Setmana Santa al carrer de Florit a les 17 h.
Al barri de Ca n'Oriac, l'Hermandad Nuestra Señora Virgen de la Fuensanta ha organitzat divendres un Via Crucis de 19h a 20.30 h que tindrà inici a la Parròquia del Sagrat Cor i continuarà per passeig de Sant. Bernat, carrer Bujaruelo, carrer Font Canaletas, carrer Les Garrigues, carrer Arousa, carrer Balaguer i finalitzarà a les 20:30h a la Parròquia del Sagrat Cor.
Al Centre, un Via Crucis al matí
En la celebració de Setmana Santa, la Germanor Interparroquial de Sabadell de portants del Sant Crist, sortirà en Via Crucis a partir les 9 h i fins a les 11 h. La sortida tindrà lloc a la Parròquia de la Puríssima Concepció a la Via Massagué, pg. de Manresa, pg. de la Plaça Major, Racó del Campanar, pl. de Sant Roc, carrer Sant Pau, carrer Sant Pere, Rambla fins a l’Església de la Santíssima Trinitat.
Consulta les afectacions al trànsit: https://www.diaridesabadell.com/2024/03/28/afectacions-transit-setmana-santa/