ARA A PORTADA
Pla de xoc contra els embussos a l’AP-7 i a la C-58
El Servei Català de Trànsit (SCT) preveu un pla de xoc a l’AP-7 per combatre els embussos diaris i els accidents

- Pla de xoc contra els embussos a l’AP-7 i a la C-58
Publicat el 08 d’agost de 2024 a les 13:48
Actualitzat el 08 d’agost de 2024 a les 17:45
El Servei Català de Trànsit (SCT) preveu un pla de xoc a l’AP-7 per combatre els embussos diaris i els accidents que s’hi registren, molts amb vehicles que gran tonatge implicats. S’està redactant un projecte que preveu crear un tram de velocitat variable que afectarà el Vallès Occidental, amb la previsió que les obres comencin el 2025. Una altra de les mesures del pla afectarà la C-58, que té impacte sobre el trànsit a l’AP-7, on s’hi instal·larà un sistema de velocitat variable, amb la previsió de començar les obres abans d’acabar el 2024.
Per elaborar el pla de xoc, el SCT ha analitzat la mobilitat a l’autopista, que ha patit un augment significatiu del 7%. L’augment és del 6,7% en el cas dels vehicles pesants. Aquest increment se suma al que ja va experimentat l’AP-7 amb l’alliberament dels peatges. Pel que fa a la sinistralitat, durant els primers mesos del 2024 hi ha hagut dues víctimes mortals a Catalunya, per les vuit que hi va haver el 2023.
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell prova un nou sistema de reg
-
Sabadell La gran apagada, una pandèmia i altres emergències que han impactat Sabadell
-
Sabadell Les flames d'un contenidor cremen un cotxe a Sabadell
-
Sabadell Ingeborg Porcar: "Hem construït una seguretat excessiva que ens ha fet creure gairebé immortals"
-
Sabadell Els Ballesteros exhibeixen els seus vestits: consulta els horaris i recorreguts de la romeria del 2025 de Sabadell
-
Sabadell FOTOS | Desallotgen un edifici ocupat altament conflictiu a Sabadell