ARA A PORTADA
-
-
"No vull que el meu fill es quedi a casa perquè hi ha impediments d'accessibilitat a tot arreu" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
El debut de Javi Morcillo amb l'Atlético contra el Barça: "El noi del Sabadell ha complert un somni" Marc Segarra Rodríguez
-
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les? Sergi Gonzàlez Reginaldo
Ensurt per un despreniment en un edifici al costat de la Gran Via
L'escena va tenir lloc al carrer de Latorre
- Ensurt per un despreniment en un edifici al costat de la Gran Via
Publicat el
18 de setembre de 2024 a
les 13:47
Els Bombers de la Generalitat es van haver de desplaçar dimarts al vespre fins al carrer de Latorre, a tocar de la Gran Via, per un possible despreniment en un edifici d'aquesta zona del Centre de Sabadell.
Després de fer diverses comprovacions, el cos d'emergències va confirmar que no hi havia cap risc estructural i que la situació no representava cap perill per als veïns, segons han confirmat els Bombers, que van intervenir amb una unitat. També va desplaçar-se fins al lloc la Policia Municipal.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Més de 70 denúncies en la darrera setmana a Sabadell per conductes incíviques
-
Sabadell
Trànsit i els cossos de policia impulsen una campanya per reduir les distraccions al volant
-
Sabadell
Una avaria a la Creu Alta deixa sense aigua més de 400 veïns durant unes hores
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
Paviment, arbrat i aparcament: les claus del nou entorn del CAP Sud