ARA A PORTADA
-
-
Publicades les notes de tall 2025 per a la universitat: quines són les més altes? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Núria Aymerich, nova responsable del Comissionat Especial per a la Competitivitat Industrial i de la Pime Redacció
-
Illa valora la ronda nord entre Sabadell i Terrassa com un dels projectes clau del nou Pla d'Infraestructures Redacció
-
El bloc ocupat Guillem Agulló, a l'espera de judici: "No sabem on anirem després" Aleix Pujadas Carreras
Ensurt per un despreniment en un edifici al costat de la Gran Via
L'escena va tenir lloc al carrer de Latorre

- Ensurt per un despreniment en un edifici al costat de la Gran Via
Publicat el 18 de setembre de 2024 a les 13:47
Els Bombers de la Generalitat es van haver de desplaçar dimarts al vespre fins al carrer de Latorre, a tocar de la Gran Via, per un possible despreniment en un edifici d'aquesta zona del Centre de Sabadell.
Després de fer diverses comprovacions, el cos d'emergències va confirmar que no hi havia cap risc estructural i que la situació no representava cap perill per als veïns, segons han confirmat els Bombers, que van intervenir amb una unitat. També va desplaçar-se fins al lloc la Policia Municipal.
Notícies recomenades
-
Sabadell De Sabadell a Kènia a fer voluntariat: "Aquí no hi ha res, però la gent sembla més feliç"
-
Sabadell Atropellen una dona a la carretera de Barcelona
-
Sabadell Una vida de rebel·lia i de militància pel socialisme: Celestino Sánchez Ramos
-
Sabadell La desescalada digital a l'educació, vista amb bons ulls: “El sistema ha volgut imitar la societat sense estar preparat”
-
Sabadell “Em sento escoltada... i ara tinc ganes de viure!”
-
Sabadell Reunions i "interès", però "sense diners" per posar llum al refugi del Pau Vila