Dissabte esperem una tongada de precipitació que en alguns casos serà abundant. Nevarà al Pirineu amb una cota que baixarà fins als 1600 metres, fins i tot 1400 al vessant nord del sector. Diumenge i dilluns el temps serà més estable. pic.twitter.com/mpLrUYKCKF — Meteocat (@meteocat) February 20, 2025Per aquells que agafin el cotxe i marxin fora de la comarca, s'esperen nevades al Pirineu amb una cota que baixarà fins als 1.600 metres, fins i tot 1.400 al vessant nord del sector. Diumenge i dilluns el temps serà més estable i el sol tornarà a guanyar protagonisme.
ARA A PORTADA
Pluja a Sabadell: cap de setmana marcat per la inestabilitat
Els ruixats s'esperen especialment durant el dissabte

- Pluja a Sabadell: cap de setmana marcat per la inestabilitat
Publicat el 21 de febrer de 2025 a les 09:45
Actualitzat el 21 de febrer de 2025 a les 13:04
Sabadell s'ha llevat aquest divendres amb els carrers remullats i el cel tapat. Els núvols han començat a descarregar a primera hora, en un episodi de pluja que s'allargarà durant el cap de setmana a la ciutat i al conjunt de Catalunya. Diumenge podria arribar una treva.
Segons la previsió del Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat), dissabte s'espera una tongada de precipitació que en alguns casos serà abundant. De moment, però, no s'ha emès cap avís per intensitat de pluja, que es preveu constant durant la jornada.
Notícies recomenades
-
Sabadell L’Escola de Música i el Conservatori estrenen seu a Sant Oleguer
-
Sabadell La Crida presentarà una moció per actuar contra les actituds feixistes a la Nova Creu Alta
-
Sabadell Sabadell se suma al Pacte Nacional per la Llengua
-
Sabadell Les noves pantalles d'informació de TUS arriben a tota la ciutat
-
Sabadell La gran botifarrada i altres propostes a la festa major de Nostra Llar 2025
-
Sabadell Comencen les obres a La Bassa: arribarà a temps per a l'estiu?