ARA A PORTADA
La CUP demana informació a Interior sobre els atacs amb artefactes explosius a Sabadell
La CUP ha registrat una bateria de preguntes per saber de quina informació disposa el departament d’Interior

- Josep Pagès (Junts) denuncia "l'operació d'Estat contra l'independentisme català"
Publicat el 31 de març de 2025 a les 17:51
La CUP ha sol·licitat documentació i informació al departament d’Interior arran del llançament de dos artefactes explosius a Sabadell. Els fets van tenir lloc el 15 de març, quan es va produir el llançament de dos artefactes explosius, tal com denuncien el Casal Independentista i Popular de Sabadell, el Moviment Popular de Sabadell i la Crida per Sabadell.
Els diferents col·lectius asseguren que un dels artefactes, llançats per autors desconeguts, va esclatar a l’aire en una calçotada popular amb centenars de persones enmig d’una plaça, i l’altre a la façana d’uns veïns i activistes de la Crida per Sabadell poques hores més tard. Assenyalen que "no es tracta de fets aïllats, sinó que responen a una estratègia contra el teixit popular".
La CUP ha registrat una bateria de preguntes per saber de quina informació disposa el departament d’Interior amb relació als. grups d’extrema dreta i a les seves activitats, així com quines actuacions i quins plans de treball estan articulant per a combatre-les i saber "quin és el full de ruta del Govern per fer front al creixement de l’extrema dreta i a les seves actuacions violentes", ha declarat Pilar Castillejo, diputada de la CUP-DT. També pregunten si s’està treballant de forma coordinada amb l’Ajuntament de Sabadell.
https://www.diaridesabadell.com/2025/03/27/atacs-artefactes-explosius/
Notícies recomenades
-
Sabadell Milloraran els camins del riu Ripoll el 2026
-
Sabadell Sabadell es tornarà a tenyir de solidaritat amb la quarta 'Race for life'
-
Sabadell Tanquen el cas de la dona que va morir en caure al riu Ripoll: "Va ser un accident"
-
Sabadell Un estudi de la UAB vol millorar la vida a Can Puiggener
-
Sabadell Prop de dos milions d’euros per renovar el parc d’Odessa
-
Sabadell Intervenció dels Bombers per esbrinar la procedència d'una olor sospitosa a un local de Sabadell