Els Bombers de la Generalitat han actuat aquesta tarda en un incendi en una zona forestal molt a prop de l'escola Joaquim Blume. L'avís ha arribat a les 17:17 h després que, a l'altura del número 43 del carrer de Bellesguard, hagin aparegut unes flames a un espai forestal. Segons informen des del cos de rescat, que hi ha enviat cinc dotacions terrestres i un helicòpter bombarder, diversos xiprers han cremat al costat del centre educatiu i a prop de la Bassa. Afortunadament, no hi ha habitatges ni cotxes a la vora i no s'han registrat ferits. La Policia Municipal de Sabadell també s'ha activat i no ha estat necessària la intervenció del Sistema d'Emergències Mèdiques. L'incendi ha generat una fumerada visible des d'algunes zones de la ciutat i alguns veïns han alertat de l'olor de cremat generada per les flames.

- Helicòpter dels bombers treballant en l`extinció de l`incendi
- David Chao

- Helicòpter dels bombers treballant en l`extinció de l`incendi
- David Chao

- Helicòpter dels bombers treballant en l`extinció de l`incendi
- David Chao

- Bombers treballant en l`extinció de l`incendi
- David Chao