ARA A PORTADA
-
-
El BBVA "accelera" el seu pla de retribucions als accionistes després d'una "oportunitat perduda" Redacció
-
Satisfacció política i empresarial pel desenllaç de l'opa: "És una bona notícia per a la ciutat" Aleix Pujadas Carreras
-
Joan Llonch, sobre el resultat de l'opa: "És penós, una desfeta per la prepotència del BBVA" Manel Camps
-
El síndic de greuges de Catalunya demana suspendre el desallotjament de la caserna si no hi ha risc generalitzat d’esfondrament Marta Ordóñez
Mor un motorista en un accident amb dos cotxes a la carretera de Castellar (B-124)

- El Consell de Ministres autoritza el contracte per soterrar l'R2 a Montcada i Reixac per 621 milions d'euros
Publicat el 06 de desembre de 2022 a les 11:10
Actualitzat el 07 de desembre de 2022 a les 09:04
Accident mortal a la B-124. Dilluns 5 de desembre al vespre es va produir un xoc a Castellar del Vallès que va acabar la vida d'un motorista, com ha avançat l'Actual.cat.
Segons les informacions de la policia local, s’han vist implicats una motocicleta i dos vehicles en l'accident. Sembla que s'hauria produït una primera topada entre la moto i un vehicle i, posteriorment, una segona topada entre la moto i un segon cotxe, que hauria acabat amb la vida del motociclista. La víctima és un home, veí de Castellar de 51 anys, que ha resultat mort a l’acte.
Notícies recomenades
-
Vallès Castellar tindrà una nova rotonda entre el futur Esclat i els pisos de l'antiga Playtex
-
Vallès VÍDEO | Tensió, llançament d'objectes i cops de porra a la UAB abans de la visita de Vito Quiles
-
Vallès El Parlament reclama desbloquejar els intercanviadors ferroviaris del Vallès
-
Vallès Sintonia Generalitat-Ajuntament per la creació d'un centre ocupacional a Santa Perpètua
-
Vallès El barber distingit entre els millors del món que va començar tallant cabells al garatge de casa
-
Vallès Un viatge al passat de més de deu segles: l'experiència immersiva que es viu a Barberà