ARA A PORTADA
Els castellarencs triomfen en el pàdel català
Marina Guinart acaba l'any en la posició 40 del rànquing de World Padel Tour

- Els castellarencs triomfen en el pàdel català
Publicat el 04 de gener de 2023 a les 17:39
Diferents castellarencs han destacat notablement en competicions de pàdel aquest any. Un clar exemple és la millor jugadora catalana d'aquest esport, la castellarenca Marina Guinart, que actualment ocupa la posició 40 en el rànquing mundial de World Padel Tour. Va tancar el 2022 guanyant el máster final de la Federació Catalana de Pàdel amb Anna Ortiz, l'últim torneig de l'any.
En la mateixa competició, altres castellarencs van coronar-se. Ivet Val es va proclamar campiona amb Júlia Martí, en categoria cadet. Biel Torras, amb Arnau Candelo, també van imposar-se en categoria cadet. I Noé Navarro va ser subcampió en categoria absoluta masculina.
En el circuit de World Padel Tour, la castellarenca Guinart, de 26 anys, ha competit els darrers mesos a Mèxic, on va arribar a vuitens de final, o a Malmö (Suècia), on va arribar fins a setzens de final. Forma parella a la pista amb Noa Cánovas.
Notícies recomenades
-
Vallès Els Mossos detenen un multireincident "molt actiu" per diversos robatoris a establiments i persones
-
Vallès Cau una de les principals branques de l'emblemàtic Pi d'en Xandri
-
Vallès Activat un avís preventiu per contaminació atmosfèrica a la zona del Vallès
-
Vallès Un impactant accident entre dos camions provoca llargues cues a l'A-2
-
Vallès VÍDEO | La nova Mola, menys afluència i sense restaurant: "Ara es puja millor, però abans tenia la seva gràcia"
-
Vallès Mor Ricard Torralba, exalcalde de Sant Llorenç Savall molt vinculat al Vallès