ARA A PORTADA
-
50 anys explicant la ciutat FOTOS | 50 anys amb el comerç de Sabadell: la metamorfosi comercial i urbanística de la ciutat Marta Ordóñez
-
Cultura i oci VÍDEO | Sergio Dalma i l'Escolania de Montserrat canten el Virolai i 'Em dones força' al papa Lleó XIV Redacció
-
-
Sabadell El bisbe de Terrassa, Salvador Cristau: "La visita del Papa ja és un missatge de pau i esperança" Arnau Fort
Una incidència afecta la circulació a l'R7
Vallès
Els trens afectats poden augmentar el seu temps de recorregut quan s'aproximin al tram afectat
- Sabadellencs als Jocs de París: Aleix Gómez, un referent de la selecció d'handbol
Publicat el
09 de juliol de 2024 a
les 09:42
Una incidència està afectant la circulació a la línia R7, fent que els trens iniciïn i finalitzin el seu recorregut a Montcada i Bifurcació i no a Fabra i Puig, segons ha informat Renfe. L'R7 és la línia que uneix Fabra i Puig amb la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
Tècnics d'Adif estan treballant per solucionar la incidència. Els trens afectats poden augmentar el seu temps de recorregut quan s'aproximin al tram afectat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Malestar pels talls elèctrics en ple centre de Montcada i Reixac
-
Vallès
Camí del milió d'habitants: quins reptes implica el creixement demogràfic al Vallès Occidental?
-
Vallès
Més queixes pel desplegament dels autobusos: Palau-solità reclama millores urgents en l'e9
-
Vallès
Com serà el nou Consultori Local de Sant Llorenç Savall?
-
Vallès
VÍDEO | Denunciat un conductor de patinet per circular per la C-58 en sentit contrari
-
Vallès
Badia suma un nou aparcament provisional amb una quarantena de places