????????Rodalies R2 Nord: Circulen dos trens per sentit i hora amb demores de 30 minuts de mitjana, a causa de l'atropellament d'una persona.#TransMet #transportpúblic #Barcelona
— T-mobilitat (@T_mobilitat) August 27, 2024
ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Demores al servei de Rodalies per un atropellament a Montcada
Els trens poden romandre aturats més temps de l'habitual a mesura que s'acostin al tram afectat
- Renovació de ferms i voreres a diversos districtes de Sabadell
- Marc Béjar Permanyer
- Periodista
Publicat el 27 d’agost de 2024 a les 15:19
Actualitzat el 29 d’agost de 2024 a les 13:48
Les línies R2 i R2 Nord de Rodalies circulen amb demores de mitja hora després de la interrupció del servei entre les estacions de Montcada i Reixac i La Llagosta arran d'un atropellament d'una persona en un punt de pas no autoritzat.
Segons ha informat Renfe, la circulació s'ha interromput a petició dels Mossos d'Esquadra i els viatgers del tren que ha sortit a les 12.15h de Granollers Centre en destinació Castelldefels han hagut de fer transbord cap a un altre comboi.
La companyia també ha informat que a causa de l'accident els trens poden romandre aturats més temps de l'habitual a mesura que s'acostin al tram afectat.
Notícies recomenades
-
Vallès
Detingut un home per sis robatoris amb força a l'interior de domicilis de diversos municipis del Vallès
-
Vallès
Un jove amb arrels a Sant Cugat del Vallès, entre les víctimes del tràgic incendi de Cap d’Any a Suïssa
-
Vallès Desenes de veïns desallotjats per un incendi a l'interior d'un pàrquing de Sant Llorenç Savall
-
Vallès
Mor l'acompanyant d'una motocicleta en un accident a l'AP-7 a Castellbisbal
-
Vallès
El Vallès Occidental, la comarca amb més morts a les carreteres catalanes el 2025
-
Vallès
Reforcen la presència policial a l’AP-7 contra els robatoris