
Ara a portada
-
-
Diners Escepticisme i preocupació davant la decisió de la CNMC a l'opa del BBVA al Banc Sabadell Redacció
-
Diners El sector tèxtil, dels més afectats per l'aturada elèctrica: "Estàvem en el punt més àlgid d’activitat de la fàbrica” Manel Camps
-
-
Castellar del Vallès El projecte constructiu del BRCat Sabadell-Castellar, en una fase "molt avançada" Marc Béjar Permanyer
Primera reunió Ajuntament-Diputació per la retirada de l'amiant a Badia
L'objectiu és que els treballs comencin durant el primer trimestre de l'any que ve

- Emma Vilarasau, Ramon Madaula o Jordi Boixaderas, al Teatre-Auditori Sant Cugat
Publicat el 03 de desembre de 2024 a les 09:51
Integrants de l'equip de Govern, càrrecs directius i serveis tècnics de l'Ajuntament, encapçalats per l'alcalde, Josep Martínez Valencia, es van reunir la setmana passsada a Badia amb l'equip multidisciplinari de la Diputació de Barcelona que donarà suport en el procés de retirada de l'amiant dels edificis de Badia del Vallès.
Aquest equip ha estat facilitat per la Diputació de Barcelona, donant resposta a la petició de l'Ajuntament per oferir suport en tots els processos que s'han de fer per retirar l'amiant dels edificis del municipi badienc, i està integrat per professionals arquitectes, advocats i de l'habitatge.
L'alcalde de Badia, Josep Martínez Valencia, ha valorat i ha agraït aquesta col·laboració “perquè ens donarà l'oportunitat de disposar de personal tècnic especialitzat per a la retirada de l'amiant, una petició que hem reclamat des de l'inici a les administracions supramunicipals”.
