ARA A PORTADA
Una persona aturada menys a Sabadell al juliol

- Una persona aturada menys a Sabadell al juliol

- Miquel Àngel Luque
- Cap de redacció a Diari de Terrassa
Publicat el 03 d’agost de 2018 a les 13:00
Actualitzat el 03 d’agost de 2018 a les 23:30
Sabadell ha consolidat la reducció de l'atur històrica que es va inciar el mes passat. Les dades del juliol són gairebé les mateixes que les del juny. Segons dels dades atorgades pel Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), al juliol hi havia 12.333 persones aturades a Sabadell, una persona menys que el mes anterior, amb un imperceptible descens del 0,01%.
D'aquesta manera, la capital vallesana aconsegueix una desocupació rècord en un mes de juliol des de 2008. Si més no, en el mateix període de fa una dècada, el nombre d'aturats va ser de 10.909. A partir d'aquest mes l'atur no va deixar de créixer al juliol fins ara.
En termes interanuals, la davallada ha estat del 2,1%, que en números són 262 persones aturades menys. Així, la dada s'apropa encara més a la barrera dels 12.000 aturats, una línia que no s'ha creauat mai a la baixa des del setembre del 2008.
Amb tot, les dades de Sabadell encara són lluny dels registres del conjunt del Vallès Occidental La taxa d'atur segueix sent més alta a la ciutat (12,11%) que a la resta de la comarca (10,94%). De totes maneres, cal destacar que les dades sabadellenques són millors que les de Terrassa, que 13.895 desocupats.
Notícies recomenades
-
Diners El nou multicinema “no aprofita el potencial estratègic del sòl industrial” de Sabadell
-
Diners El Banc Sabadell convoca dues juntes extraordinàries a Fira Sabadell
-
Diners Les 13 Cambres de Comerç de Catalunya lliuren la proposta de Llei de Cambres al Parlament
-
Diners La Fundació Banc Sabadell premia a dos investigadors
-
Diners El Govern català vol acabar amb la burocràcia
-
Diners Nou multicinema a Sabadell: nou sales prèmium l'any 2026