ARA A PORTADA
-
Sabadell inverteix prop d'un milió d'euros per tenir el 95% de fanals de tipus LED Aleix Pujadas Carreras
-
Queixes veïnals per la il·luminació d'alguns carrers: "Els fanals no il·luminen prou" Aleix Pujadas Carreras
-
Quim Masferrer obrirà el Fresc amb ‘Bona gent’ i els Sidonie el tancaran amb 'Catalan graffiti' Guillem Plans Roca
-
El refugi antiaeri del Pau Vila, en un llibre i una exposició: "Hem descobert moltes coses. Ens falta obrir-ho a la ciutadania" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Ramon Mirabet deixarà els escenaris poc després d'actuar a Sabadell
El cantant ha anunciat que deixarà els escenaris una temporada per acabar el seu tercer àlbum
- Dijous amb ruixats durant tot el dia
Publicat el
05 de setembre de 2018 a
les 10:42
El cantant de Sant Feliu de Llobregat, Ramon Mirabet, ha anunciat que deixarà els escenaris una temporada per acabar el seu tercer àlbum. Ho ha fet en un missatge a través de Facebook a quatre dies de la seva actuació de la Festa Major de Sabadell. Sabadell doncs, serà un dels últims concerts serà un dels últims espais on es podrà veure el cantant abans de començar aquest descans que començarà a partir del 5 d'octubre, després d'un concert al festival Petits Camaleons de Sant Cugat.
Tal com explica Mirabet en el seu missatge, es retira per acabar el seu àlbum i per recuperar sensacions perdudes en aquests últims mesos. Tot i que el cantant no posa una data de tornada, en el missatge assegura que només seran "pocs mesos". Ramon Mirabet explica que ha passat uns mesos complicats i que "la barreja de moltes coses l'han fet tocar fons" impedint que pogués acabar de compondre i escriure les cançons del seu últim disc. A més, també explica que necessitava desfer-se d'aquest pes per "recuperar la llum que portem dins".
En el missatge, Mirabet també ha volgut agrair el suport rebut per part del públic en els últims anys:
https://www.facebook.com/RamonMirabet/posts/1809358009119600
Mirabet va començar la seva carrera amb el seu primer àlbum "Happy Days" publicat el 2013, i el 2016 va treure el seu segon: "Home is where the heart is".
https://www.youtube.com/watch?v=1lKZgiyPcGQ
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Núria de Bofarull, la pintora que envia cartes amb obres d’art per tot el món
-
Cultura i oci
Agnès Marquès: "Allà on sigui, l’únic que volem és estar bé nosaltres i la gent que estimem"
-
Cultura i oci
Les 15 reflexions amb què ens va fer pensar el filòsof Pere Lluís Font
-
Cultura i oci
L'Estruch guanya el premi Crítica Serra d'Or 2026 per la seva trajectòria
-
Cultura i oci
L’Obrera publica 'Paraules per Palestina', una antologia d’autors i il·lustradors sabadellencs
-
Cultura i oci
Els esbossos de Lluís Mas que ens obren la perspectiva