Ara a portada
El Sabadell vol recuperar la seva millor versió davant el Barcelona B
El conjunt arlequinat vol celebrar la Festa Major amb la primera victòria

- Diada amb sol i calor

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 09 de setembre de 2018 a les 00:25
Actualitzat el 09 de setembre de 2018 a les 20:22
Encara que el tècnic arlequinat Toni Seligrat vol fugir de la paraula ansietat, ningú pot negar que el partit d'aquest diumenge (18 h) a la Creu Alta entre el Sabadell i el Barcelona B ve marcat per certes urgències d'ambdós. No han signat el millor inici de lliga precisament. Els arlequinats només han sumat un punt i els blaugrana vénen d'una greu ensopegada al Mini contra el debutant a la categoria, Ejea de los Caballeros, i són cuers amb zero punts.
Tots dos volen, doncs, aixecar el vol. El Sabadell amb el repte d'oferir la seva millor versió després de la pobra imatge de Conca. "No estem acostumats a veure aquest Sabadell. El rival ens va superar en moltes coses", va admetre Seligrat. Però creu que va ser un mal dia i està convençut que els seus homes recuperaran el seu bon nivell. Tindrà la baixa importantíssima del capità Migue, lesionat a La Fuensanta, i això obre una gran incògnita a l'eix de la defensa. Es podria produir el debut de l'argentí Nico Delmonte, fitxat l'últim dia del mercat procedent de l'Extremadura. "Tant ell com Antonio Domínguez (que va arribar també a última hora cedit pel Valladolid) no tenen ritme de competició, però han entrenat en dinàmiques de Segona A i Primera Divisió i estan preparats per jugar". Es preveuen més canvis. Entre Gato (que serà homenatjat pel seu partit número 100 d'arlequinat), Felipe, Arturo i Edgar sortiran els dos homes d'atac. Seligrat ha convocat als 21 jugadors disponibles.
En el Barça B la gran novetat en la llista és Carles Aleñà, qui pot tornar a jugar un partit tres mesos després de la seva greu lesió muscular. Els tècnics de Can Barça volen que agafi ritme en el filial. També va entrar el jove Riqui Puig i un altre dels atractius serà el retorn del porter Jokin Ezkieta a la Creu Alta on va jugar cedit fa dues temporades. El partit serà dirigit pel col·legiat valencià Iván Caparrós Hernández, qui també va ser l'àrbitre en el Sabadell-Barça B de la temporada 16/17 que va acabar en empat (1-1). El gol blaugrana va arribar en el minut 98.
Notícies recomenades
-
Esports El CE Sabadell, a fer una gran passa cap al 'play-off' en el derbi
-
Esports El filial del CE Sabadell cau davant del Cerdanyola i es complica la permanència
-
Esports Cristian García: "A Sabadell es viu el futbol d'una manera diferent que a Terrassa"
-
Esports FOTOS | Multitudinari tret de sortida de la Swit Cup