ARA A PORTADA
Videomapping o un joc en família?
Sabadell
'Simon diu', el joc de colors que es projecta sobre la façana de l'edifici consistorial
- El temps: cap de setmana assolellat
Publicat el
27 de desembre de 2018 a
les 20:11
Actualitzat el
28 de desembre de 2018 a les
10:07
Aquesta tarda la façana de l'Ajuntament lluïa diferent. Enguany, d'entre les activitats nadalenques programades, hi destaca el Simon diu, un joc en família que es fusiona amb el videomapping. Un joc de colors que es projecta sobre la façana de l'edifici consistorial. Hi serà fins diumenge, 30 de desembre, i es projectarà de 18:30h a 22h.
Una desena de families s'han acostat a la plaça de Sant Roc per gaudir d'aquesta activitat, que consisteix a memoritzar la seqüència de colors que es projecta i prémer els botons corresponents. Cada botó està associat a un vídeo del mateix color que es representa en forma de vídeo mapping sobre la façana.
La seqüència va augmentant la velocitat a mesura que el jugador pot recordar i repetir exactament l’ordre proposat. Els primers atrevits han arribat fins la ronda número 17, tot un repte, i han sortit "satisfets i divertits".
https://twitter.com/DiariDeSabadell/status/1078347125489057795
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Loteria Nacional reparteix dos dels seus grans premis a Sabadell
-
Sabadell
El pa que alimentava les noves fornades dels anys seixanta
-
Sabadell
FOTOS | 50 anys amb el comerç de Sabadell: la metamorfosi comercial i urbanística de la ciutat
-
Sabadell
Desallotgen un grup de lladres multireincidents que ocupava un pàrquing de Sabadell
-
Sabadell
Quin temps farà aquesta Castanyada a Sabadell?
-
Sabadell
El Semaf convoca una vaga de maquinistes el 10 i el 12 de novembre