ARA A PORTADA
-
Sabadell La zona blava ja torna a ser de pagament a Sabadell: "S'ha fet curt!" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
-
Sabadell Cap de setmana mogut a les carreteres de Sabadell: alcohol, drogues i conductors sense carnet Jan Cañadell Puigmartí
-
Vallès FGC recupera el recorregut sencer a la línia Barcelona–Vallès després de les obres per renovar la via M. B.
- Atropellen un nen de cinc anys a Ca n'Oriac
Publicat el
17 de gener de 2019 a
les 19:18
Actualitzat el
27 de març de 2019 a les
09:30
L’alcaldable de Junts per Sabadell, Lourdes Ciuró, ha rebutjat ser consellera de la Presidència per centrar-se en el seu projecte de ciutat, que va presentar ahir al vespre. Es dona el cas que la cartera de Presidència ara l’ocupa Elsa Artadi però tot apunta que acompanyarà Joaquim Forn en la seva candidatura a l’alcaldia de Barcelona a les eleccions municipals.
Segons ha avançat el Diari ARA i ha confirmat el D.S., Ciuró va desestimar l’oferiment aquest dimecres mateix al matí en una trobada a la presó de Lledoners. A la reunió hi van assistir els presos del PDECat Josep Rull, Jordi Turull i Jordi Sànchez, a més de Forn, Artadi i la mateixa Ciuró.
En declaracions al D.S. Ciuró ha explicat que no considera la decisió un rebuig sinó que “és un honor que acceptaria encantada", però remarca que "en aquests moments estem treballant un projecte molt engrescador per Sabadell, amb molta gent que fa temps que hi treballa i aquesta és ara la meva prioritat: guanyar les eleccions a Sabadell”.
A la presentació del seu programa de ciutat aquest dimecres al vespre a l’Espai Cultura Ciuró va portar una carta dels mateixos presos de Lledoners en què donen suport a la seva candidatura. Tanmateix, l’alcaldable va explicar en l'acte que a la presó va refermar el seu compromís amb la ciutat, un missatge que ara s’ha pogut desxifrar encara més.
https://www.diaridesabadell.com/2019/01/16/lourdes-ciuro-gran-via-projecte-ciutat/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Les fotos que expliquen la revolució industrial a Sabadell
-
Sabadell
Un cotxe impacta contra l’aparador d’una botiga a la plaça de Sant Roc
-
Sabadell
Rècord històric de nits tropicals a Sabadell: “No es pot dormir, així!”
-
Sabadell
Canvi d'ubicació de l’Oficina de Mobilitat a Sabadell
-
Sabadell
La reobertura de les fonts del Passeig, prevista per Festa Major
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies