Cotxes elèctrics i híbrids de segona mà, per primer cop al Saló del Vehicle d’Ocasió

- El temps: dimecres tranquil i sense núvols

- Miquel Àngel Luque
- Cap de redacció a Diari de Terrassa
Publicat el 25 de febrer de 2019 a les 20:11
Actualitzat el 26 de febrer de 2019 a les 10:13
El 12è Saló del Vehicle d’Ocasió Garantit de Sabadell tindrà per primer cop vehicles elèctrics i híbrids de segona mà. Aquesta és la principal novetat de l’esdeveniment que se celebrarà del 7 al 10 de març a Fira Sabadell.
El saló tindrà més de 200 vehicles exposats, de menys de tres anys de vida, de km 0 a un màxim de 40.000 quilòmetres, i amb una garantia dels 12 mesos fins als 5 anys, depenent dels vehicles. El president del Gremi de Tallers de Reparació i Venda d’Automòbils i Recanvis de Sabadell i província de Barcelona, Josep Manel López, va recordar que l’edició de l’any passat va ser “la millor de la història”.
Atenent les dades de què disposa el gremi, aquest serà “un bon any”. A més, per primera vegada estaran exposats vehicles elèctrics i híbrids seminous, km 0 i d’ocasió de diferents marques. Per tant, les persones que estiguin interessades en aquest tipus de vehicles podran veure’ls de molt a prop i fins i tot fer una prova dinàmica a la carretera. Aquesta novetat serà un primer tast de la fira sostenible que s’organitzarà a l’abril. “És el futur i els tallers i els venedors ens hem d’anar introduint i hem de posar el fil a l’agulla”, ha destacat López.
El Saló del Vehicle d’Ocasió Garantit tindrà activitats com la presència de food truck i màquines arcade i un simulador virtual d’invasió de l’espai, A més, es farà un sorteig de 2.000 euros entre tots els compradors dels vehicles.
Notícies recomenades
-
Diners El BBVA manté l'opa tot i les noves condicions del govern d'Espanya
-
Diners El Santander presenta una oferta per comprar el TSB, segons Reuters
-
Diners Moventis i BlaBlaCar renoven cinc anys més l'acord per les rutes entre Catalunya i França
-
Diners Alicia García, nova presidenta de la Torre Millenium
-
Diners “Els empresaris del territori han de veure la universitat com un recurs més a l’hora de treballar”
-
Diners El BBVA llança un banc 100% digital a Alemanya
ARA A PORTADA