- És una vaga general autoritzada, de 24 hores, tot el 8 de març. Per tant, tothom la pot secundar. L'han convocat diferents sindicats: Intersindical - CSC, CGT, CNT, USTEC, IAC, COS i SEPC.
- CCOO i UGT no convoquen però proposen una aturada de dues hores per torn. Al matí, de 12h a 14h, o a la tarda, de 16h a 18h.
ARA A PORTADA
EN DIRECTE: La vaga feminista del 8 de març
Sabadell
La Policia Municipal xifra en 5.000 persones les assistents a la manifestació d'aquest matí
- El temps: Dissabte de sol radiant
Publicat el
08 de març de 2019 a
les 07:53
Actualitzat el
08 de març de 2019 a les
13:46
El Dia Internacional de la Dona ha començat aquest divendres amb una trobada a la plaça de la Sardana, i posteriorment, cap a les 7:45h, les manifestants -pràcticament totes són dones- han tallat la Gran Via en els dos sentits de la marxa. A les 8:10h han marxat i ha quedat reoberta. A les 11h està prevista una manifestació des dels jutjats de Sabadell fins a la plaça de Sant Roc, on tot seguit hi haurà una concentració. Com l'esmorzar, convoca el Comitè de Vaga Feminista de Sabadell. La Policia Municipal xifra en 5.000 persones les assistents a la manifestació d'aquest matí.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Els rastres del modernisme a Sabadell
-
Sabadell
La història de Marcial Peralejo: Solidaritat amb origen a Sabadell i destí Sri Lanka
-
Sabadell
Florence Libotte: "Saber que el nostre treball pot ajudar una missió espacial europea és enormement motivador"
-
Sabadell
El sabadellenc Jaume Cusidó crea una app gratuïta per planificar fotografies astronòmiques i seguir el gran eclipsi del 12 d’agost
-
Sabadell
El sabadellenc Pol Gibert, nou vicepresident primer de l’Agència Catalana de Turisme
-
Sabadell
Casar-se convenç les parelles de Sabadell: "Tornaria a viure aquell dia cada any de la meva vida"