ARA A PORTADA
El PSC guanya les eleccions al Vallès Occidental

- Instal·lacions elèctriques insegures a 40.000 llars de Sabadell
Publicat el 27 de maig de 2019 a les 11:34
Actualitzat el 27 de maig de 2019 a les 20:07
Les eleccions municipals al Vallès Occidental han mantingut el mapa polític molt similar a fa 4 anys, però amb alguns canvis importants. Els socialistes han estat la formació guanyadora dels comicis a la comarca, tot i perdre municipis com Terrassa i Palau-solità i Plegamans.
A Badia, Polinyà i Castellar del Vallès, el PSC ha aconseguit còmodes majories absolutes. En el cas de Cerdanyola, els socialistes han obtingut 4 regidors més que a l’any 2015 i s’han situat com a primera força amb 9 regidors, un resultat molt similar al de Sabadell, on han aconseguit 10 regidors i han recuperat la primera posició.
També han crescut, tot i que mínimament, a Barberà, on tot i l’escàndol que va salpicar fa uns mesos a la seva excandidata Ana del Frago, els socialistes han sigut la força més votada i han guanyat un regidor més.
Notícies recomenades
-
Vallès MAPA | Així han evolucionat els preus de lloguer en l'últim any al teu municipi
-
Vallès Baixen els preus de lloguer al Vallès (-1,4%) en l'últim any: On són els pisos més cars? I els més assequibles?
-
Vallès El 'boom' de les zones de jocs d'aigua: "Aniran a més... i a sobre són gratis!"
-
Vallès El Govern de l'Estat aprova el finançament dels dos nous intercanviadors de Rodalies i FGC
-
Vallès Retards a Ferrocarrils (S2) per l'avaria d'un tren
-
Vallès Detenen cinc membres d'un grup molt actiu que robava en empreses i establiments