ARA A PORTADA
Minut de silenci en solidaritat amb les víctimes del temporal

- Predomini del sol acompanyat d'una pujada de les temperatures

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 24 d’octubre de 2019 a les 09:50
Actualitzat el 24 d’octubre de 2019 a les 21:29
L'entrada principal de Fira Sabadell, a la plaça de la Sardana, ha acollit aquest dijous 24 d'octubre, a les 11 h, un minut de silenci en solidaritat amb les víctimes del temporal dels darrers dies. Els serveis d'emergències van localitzar ahir el cos sense vida d'un veí d'Arenys de Munt a la platja de Caldes d'Estrac, i segueixen buscant cinc persones desaparegudes més.
Aquest acte, solemne, s'ha fet a la Fira perquè allà hi havia els representants institucionals, que avui inauguren el 1r Congrés de la Qualitat de l'Aire. Hi han participat l'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, diversos regidors de l'Ajuntament i el president del Consell Comarcal del Vallès Occidental i alcalde de Castellar, Ignasi Giménez, entre altres.
La Generalitat ha decretat que el dia d'avui és de dol oficial, i el minut de silenci, a tot Catalunya, respon a una crida del president català, Quim Torra. Per aquest motiu, les banderes de l'Ajuntament onegen a mig pal.
https://twitter.com/DiariDeSabadell/status/1187293510065635329
Notícies recomenades
-
Sabadell Cuca Santos (PP): “Els veïns només s’han defensat perquè l’Ajuntament no ho ha fet”
-
Sabadell Plantaran un miler d’arbres a diferents boscos urbans
-
Sabadell Nou aparcament a Can Feu: entre finals d'any i principis del vinent
-
Sabadell Eloi Cortés: "No deixarem que hi hagi grups o partits polítics que usin els aldarulls per atiar l'odi"
-
Sabadell Veïns del sud es planten contra la tensió: "Ni delinqüència ni violència"
-
Sabadell Veïns de la Concòrdia de Sabadell denuncien la pèrdua setmanal de "milers de litres" d'una bomba d'aigua