
ARA A PORTADA
L'Ajuntament abaixa les banderes pel vent

- Xocolates d’origen, amb qualitat i per gaudir-les amb plaer
Publicat el 15 de desembre de 2019 a les 16:28
Actualitzat el 15 de desembre de 2019 a les 16:52
Les banderes de l'Ajuntament de Sabadell han estat tot el cap de setmana baixades. Es tracta d'una mesura que es duu a terme en senyal de dol per tots els actes de terrorisme i atemptats contra les llibertats que es duu a terme tots els dijous.
Aquest cap de setmana, però, la raó no ha estat aquesta. Divendres mateix es va optar per mantenir les banderes baixades per evitar que quedessin afectades per les fortes ventades registrades a la ciutat.
[caption id="attachment_120487" align="aligncenter" width="900"]
Banderes baixades a l'Ajuntament de Sabadell / ALBERT SEGURA[/caption]
De fet, l’Ajuntament va anunciar divendres la suspensió de totes les activitats esportives previstes per avui a l’aire lliure i recomana no anar a parcs infantils ni tampoc a espais amb arbrat pel fort vent. A més, els serveis municipals van contactar amb els centres educatius perquè els infants no surtin al pati.
El Comitè d’Emergències, integrat per responsables de diversos serveis municipals, regidors i regidores i presidit per l’alcaldessa, Marta Farrés, es va reunir divendres per valorar les actuacions de l’Ajuntament en relació amb l’episodi de vent que ha afectat la ciutat. Entre les decisions preses hi constava suspendre les activitats esportives a l’aire lliure previstes des de divendres a dissabte.

Notícies recomenades
-
Sabadell Per què desapareix la fideuada de la Festa Major?
-
Sabadell Com aconseguir un dels 20.000 mocadors de la Festa Major de Sabadell
-
Sabadell El sabadellenc Fèlix Colomer, víctima d'un rocambolesc robatori al seu pis de matinada
-
Sabadell Javier Guerrero presenta el seu llibre 'Sé Abejorro'
-
Sabadell El sud espera l’inici de la construcció de la primera residència pública
-
Sabadell Apareix un cartell anònim a Gràcia: "No volem les barraques al barri"