ARA A PORTADA
El ple aprova indemnitzar les empreses de menjadors escolars

- El ple reclama mesures urgents per garantir l'accés al lloguer
Publicat el 06 d’octubre de 2020 a les 19:27
El ple municipal ha aprovat indemnitzar les empreses de menjadors escolars que es van veure afectades el curs passat pels efectes de la pandèmia amb una partida de 267.712 euros. Es tracta de la darrera modificació de pressupost que es presenta a ple corresponent a una única necessitat derivada dels efectes de la Covid-19.
Segons el text, una de les mesures extraordinàries que la crisi sanitària provocada per la pandèmia ha fet prendre va ser el tancament dels centres educatius i amb ell el servei de menjadors escolars i es va declarar la suspensió del contracte de menjadors.
"Per tal de garantir l’equilibri financer de les empreses i atenent a les peticions d’indemnització presentada per l’empresa és necessari incrementar la consignació per un import 267.712 euros", detalla el text.
Aquesta suplementació es finançarà en la seva totalitat amb romanents de tresoreria per a despeses generals, és a dir, del superàvit. La tinenta d'alcaldessa Montse González ha afegit que el Consell Comarcal del Vallès Occidental s'encarregarà d'abonar el cost total del servei, donat que aquesta aportació és únicament una indemnització.
Notícies recomenades
-
Sabadell Una incidència a la línia R4 de Rodalies a Sabadell provoca retards a diversos trens
-
Sabadell Cuca Santos (PP): “Els veïns només s’han defensat perquè l’Ajuntament no ho ha fet”
-
Sabadell Plantaran un miler d’arbres a diferents boscos urbans
-
Sabadell Nou aparcament a Can Feu: entre finals d'any i principis del vinent
-
Sabadell Eloi Cortés: "No deixarem que hi hagi grups o partits polítics que usin els aldarulls per atiar l'odi"
-
Sabadell Veïns del sud es planten contra la tensió: "Ni delinqüència ni violència"