
L'exregidor Ramon Vidal estripa el carnet de Podem

- Cinc accidents entre cotxes i motocicletes en un dia, un dels quals amb desenllaç mortal

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 17 de novembre de 2020 a les 10:40
Actualitzat el 17 de novembre de 2020 a les 10:56
L'exregidor Ramon Vidal ha presentat aquest dimarts la renúncia per continuar militant a Podem, formació en què ha estat vinculat els últims set anys. També plega del cercle Podem Sabadell Decano. En una roda de premsa telemàtica, Vidal ha assegurat que se'n va en desacord amb el rumb de la direcció catalana de Podem i amb el nou rol dels comuns en aquest espai. El sabadellenc continuarà vinculat al partit Ara Sabadell, amb el qual es va presentar a les darreres eleccions municipals, perquè assegura que "creu en el municipalisme de baix a dalt, no de dalt a baix com Podem".
[caption id="attachment_159801" align="aligncenter" width="630"]
Vidal, en la roda de premsa / D.S.[/caption]
Ramon Vidal va cofundar el cercle Podem Sabadell Decano, que assegura que va ser el primer d'Espanya, i l'ha liderat fins ara. Precisament, si fins al mes d'octubre ell, com tota la resta de membres de la formació, era un inscrit, des de fa 15 dies va passar a ser militant perquè el partit es troba en un procés de renovació de la militància perquè, ara sí, els afiliats paguin una quota.
És en aquest procés en el qual s'ha produit el trencament definitiu entre l'exregidor i Podem. Vidal denuncia que hi ha hagut "un cop d'estat" per part dels comuns amb l'aval de la direcció catalana de Podem, al costat d'ICV i EUiA, que són les tres formacións que conformen Catalunya en Comú.
Amb aquest moviment, Vidal creu que "es vol controlar primer el cercle per després mirar de carregar-se des de dins l'actual regidora de Podem a Sabadell [Marta Morell], i anar el 2023 amb una llista única controlada de nou per les restes d'ICV, EUA, en definitiva els Comuns".
Exregidor amb Unitat pel Canvi
Del 2015 al 2019 Ramon Vidal va ser el regidor de Salut de l'Ajuntament de Sabadell com a representant de Podem a la coalició d'Unitat pel Canvi, que va formar part del quadripartit d'esquerres que va governar la ciutat durant quatre anys.
https://www.diaridesabadell.com/2020/11/07/un-cercle-de-podem-denuncia-que-els-comuns-sel-volen-apropiar/

Notícies recomenades
-
Sabadell Les obres de la gatera, després de l’estiu
-
Sabadell Protesta a Sabadell: la Policia Municipal compleix l'amenaça i farà serveis mínims a l'estiu
-
Sabadell El pla de Sabadell per evitar morts per calor: fonts, protecció pels treballadors i tendals a les escoles
-
Sabadell Suspès el ple municipal de Sabadell perquè no funciona l'aire condicionat
-
Sabadell La protesta contra el Govern de Sabadell es fa gran: se suma tota la plantilla de l'Ajuntament
-
Sabadell FOTOS | Impactant accident de cotxe a la carretera entre Castellar i Sabadell
ARA A PORTADA