
ARA A PORTADA
L'Ajuntament posa tanques per protegir els parterres de la plaça de Sant Roc

- Consulta si hauràs d'estar en una mesa electoral a les eleccions del 14-F

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 19 de gener de 2021 a les 15:22
Actualitzat el 19 de gener de 2021 a les 22:55
L'Ajuntament de Sabadell ha protegit els parterres de la plaça de Sant Roc amb unes noves tanques decoratives d'acer. Amb aquesta actuació el consistori vol preservar la vegetació de manera que sigui més difícil trepitjar-la, el principal problema per a la seva conservació.
[caption id="attachment_167649" align="aligncenter" width="630"]
La nova tanca en un dels parterres de Sant Roc / D.S.[/caption]
Actualment, als parterres ja no queda rastre de la gespa i les plantes que s'hi van posar el desembre del 2019. L'Ajuntament assegura que "més endavant, quan la temperatura sigui més elevada", es sembraran novament aquests parterres perquè recuperin la vegetació.
Paral·lelament, el consistori també està reparant els parterres de l’avinguda de Matadepera –a l’inici de l’avinguda de les Palmeres–, a la plaça de la Creu Alta, a la plaça del Gas, a la plaça de la Creu de Barberà i a la plaça de la Creu Alta amb un pressupost previst de 29.938,85 euros en total.

Notícies recomenades
-
Sabadell Apareix un cartell anònim al barri de Gràcia: "No volem les barraques al barri"
-
Sabadell Can Deu es prepara per a la seva festa major amb el sopar popular com a plat estrella
-
Sabadell Sabadell se suma al dol per la mort d'un bomber en l'incendi de Paüls
-
Sabadell Cap de setmana passat per aigua a Sabadell
-
Sabadell Reparen la vorera de l’escola Teresa Claramunt fins a final d’agost
-
Sabadell El sabadellenc Pepe Motos, detingut per gravar menors als vestidors del CN Terrassa