ARA A PORTADA
-
El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros Redacció
-
Treballar al carrer durant l'onada de calor: "És empipador, i a vegades no tens ombra" Aleix Pujadas Carreras
-
El CAP Concòrdia deixa de ser CAP i ara serà CSIR: què canvia pels 12.000 sabadellencs que hi van? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Creix la mortalitat a les carreteres vallesanes en els primers sis mesos del 2025 Marc Béjar Permanyer
Salut començarà a vacunar la població d'entre 50 i 59 anys dilluns vinent

- Avui ha estat el dia més calorós de tot 2021 a Sabadell
Publicat el 04 de maig de 2021 a les 21:08
El secretari de Salut Pública, Josep Maria Argimon, ha anunciat que el dilluns 10 de maig es començarà a vacunar de manera generalitzada a la població d'entre 50 i 59 anys.
Els centres d'atenció primària s'hi començaran a posar en contacte i s'utilitzaran les vacunes de Pfizer, Moderna i Janssen. Fins ara 1.947.915 persones (24,9%) han estat vacunades amb una primera dosi i 825.394 (11,1%) ja han rebut les dues vacunes.
Argimon ha destacat que el volen arribar als 5 milions de persones amb almenys una dosi del vaccí el 15 de juliol. "Totes les persones de 30 o més anys tindran com a mínim la protecció d'una dosi, amb una protecció que és molt i molt elevada", ha apuntat.
També ha recalcat que el creixement de la vacunació incideix directament en la reducció de les xifres d'infeccions, d'infeccions greus que requereixen hospitalització, i de mortalitat. Ha afegit que també "implica una recuperació emocional, social i econòmica de tota la ciutadania".
El secretari de Salut Pública ha dit que "si no fos per la vacunació s'estaria creixent en contagis com a la segona o la tercera onada".
Notícies recomenades
-
Sabadell Veïns en contra del nou tanatori de Can Gambús: "Per què el fan aquí?"
-
Sabadell Sabadell tindrà una nova àrea per a deslligar gossos
-
Sabadell Un camió arrenca el cablejat elèctric en ple carrer a Sabadell
-
Sabadell Ampli desplegament per un incident a la residència d'estudiants de Sabadell
-
Sabadell Sabadell ja coneix el calendari de festius del 2026
-
Sabadell Indignació a escoles de Sabadell per la suspensió del ple municipal per la calor: "Que vinguin a les aules, estem a 32 graus"