ARA A PORTADA
-
Sabadell Hi haurà judici oral contra Santi Laiglesia pel crim d'Helena Jubany Albert Acín Serra | Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Protecció Civil activa una alerta per la previsió de pluges durant el cap de setmana J. C. P.
-
Esports "Volem guanyar els italians com sigui": dos jugadors del CN Sabadell, al primer torneig internacional de Waterpolo Ability Sílvia Fernández Sequero
-
Sabadell Dos dies sense llum a dos blocs de Sabadell després de detectar corrent elèctrica a l'aigua: "Som 40 famílies afectades" Marta Ordóñez
-
- L’obra nova creix un 223% tot i la pandèmia
Publicat el
05 de maig de 2021 a
les 19:21
Actualitzat el
06 de maig de 2021 a les
09:47
La Federació d'Associacions de Veïns de Sabadell (FAVS) es manifestava ahir per l’obertura total del consultori local del Poblenou, que ha reobert aquest dilluns, 3 de maig, després d’estar tancat gairebé un any i dos mesos. Ho feia a les portes de l’Ajuntament de Sabadell, amb més d’un centenar de manifestants que assenyalaven a ERC i la consellera de Salut en funcions, Alba Vergés, com a responsables. Així, s’han emplaçat a concentrar-se el proper dimecres 11 de maig al Parlament de Catalunya per reclamar “que es posin tots els recursos necessaris a disposició del barri”.
El Departament de Salut va tancar les portes del Poblenou per “la impossibilitat de garantir un doble circuit d’entrada i sortida per prevenir els contagis de la Covid-19”.
Aquesta setmana, però, el govern autonòmic rectificava i reobria l’equipament mèdic per visites programades. Això sí, de forma parcial: només obrirà els dilluns, dimecres i divendres de 8 a 13 h per atendre malalts crònics i amb problemes de mobilitat perquè no s’hagin de desplaçar al CAP La Serra de Torre-Romeu, com estaven fent fins ara. Tampoc no compta amb un metge. Una reobertura que no ha convençut el veïnat: “És una autèntica presa de pèl als veïns”, sosté Manuel Navas, president de la FAVS.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els maquinistes de Renfe convoquen una vaga el 29 d’octubre per reclamar més seguretat ferroviària
-
Sabadell
"El Nil ja està curat i ara podem respirar": l’Escola Sant Julià torna a córrer contra la leucèmia infantil
-
Sabadell
Alejandra Sandoval ocuparà el sisè lloc de la candidatura d’ERC a Barcelona per a les generals
-
Sabadell
Identifiquen un presumpte carterista en un autobús de Sabadell amb una ordre d’expulsió vigent
-
Sabadell
Aigües Sabadell rep un nou guardó pel projecte 'Sabadell Aigua Circular'
-
Sabadell
Sabadell reivindica la memòria de Lluís Companys amb un homenatge a Can Rull