
ARA A PORTADA
La FAVS es mobilitza per l’obertura total del consultori de Poblenou

- L’obra nova creix un 223% tot i la pandèmia
Publicat el 05 de maig de 2021 a les 19:21
Actualitzat el 06 de maig de 2021 a les 09:47
La Federació d'Associacions de Veïns de Sabadell (FAVS) es manifestava ahir per l’obertura total del consultori local del Poblenou, que ha reobert aquest dilluns, 3 de maig, després d’estar tancat gairebé un any i dos mesos. Ho feia a les portes de l’Ajuntament de Sabadell, amb més d’un centenar de manifestants que assenyalaven a ERC i la consellera de Salut en funcions, Alba Vergés, com a responsables. Així, s’han emplaçat a concentrar-se el proper dimecres 11 de maig al Parlament de Catalunya per reclamar “que es posin tots els recursos necessaris a disposició del barri”.
El Departament de Salut va tancar les portes del Poblenou per “la impossibilitat de garantir un doble circuit d’entrada i sortida per prevenir els contagis de la Covid-19”.
Aquesta setmana, però, el govern autonòmic rectificava i reobria l’equipament mèdic per visites programades. Això sí, de forma parcial: només obrirà els dilluns, dimecres i divendres de 8 a 13 h per atendre malalts crònics i amb problemes de mobilitat perquè no s’hagin de desplaçar al CAP La Serra de Torre-Romeu, com estaven fent fins ara. Tampoc no compta amb un metge. Una reobertura que no ha convençut el veïnat: “És una autèntica presa de pèl als veïns”, sosté Manuel Navas, president de la FAVS.

Notícies recomenades
-
Sabadell Una incidència a la línia R4 de Rodalies a Sabadell provoca retards a diversos trens
-
Sabadell Cuca Santos (PP): “Els veïns només s’han defensat perquè l’Ajuntament no ho ha fet”
-
Sabadell Plantaran un miler d’arbres a diferents boscos urbans
-
Sabadell Nou aparcament a Can Feu: entre finals d'any i principis del vinent
-
Sabadell Eloi Cortés: "No deixarem que hi hagi grups o partits polítics que usin els aldarulls per atiar l'odi"
-
Sabadell Veïns del sud es planten contra la tensió: "Ni delinqüència ni violència"