El Gremi de Fabricants de Sabadell ha anunciat que Esteve Gené Guerrero és el nou president de l'entitat sabadellenca. Així ho han decidit els socis aquest dilluns a l'Assemblea general on s'ha escollit la nova Junta Directiva, encapçalada per Gené, que substitueix en el càrrec a Rosvi Moix.
Esteve Gené és un industrial del sector tèxtil, gerent general de l'empresa familiar sabadellenca Tèxtil Gené dedicada al disseny i producció de tota mena de teixits, amb més de 50 anys d'història i amb una gran especialització en els uniformes col·legials. La seva experiència, en tota classe de tasques, li ha permès conèixer en profunditat la indústria tèxtil, enriquida amb la seva formació de teòric tèxtil a l'Escola Tèxtil d'Arts i Oficis de Sabadell i la formació en disseny tèxtil a l'ESDI. Gené ha estat president de l'Institut Sallarès i Pla, de joves empresaris del Gremi de Fabricants (2006-2008) i membre de la Junta General del Gremi. La nova junta donarà continuïtat a la feina feta fins ara per les juntes anteriors presidides per Rosvi Moix i Blai Costa. Entre els objectius de la nova junta directiva destaquen: continuar essent una entitat de referència en la defensa i suport a la indústria tèxtil a Sabadell i a Catalunya, continuar sent una entitat activa en el desenvolupament socioeconòmic de la ciutat i del territori.ARA A PORTADA
-
-
Publicades les notes de tall 2025 per a la universitat: quines són les més altes? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Núria Aymerich, nova responsable del Comissionat Especial per a la Competitivitat Industrial i de la Pime Redacció
-
Reunions i "interès", però "sense diners" per posar llum al refugi del Pau Vila Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El bloc ocupat Guillem Agulló, a l'espera de judici: "No sabem on anirem després" Aleix Pujadas Carreras
Esteve Gené, nou president del Gremi de Fabricants

- Prop de 2.000 abonats, sense aigua per una interrupció en el servei
Publicat el 13 de setembre de 2021 a les 17:38
Actualitzat el 15 de setembre de 2021 a les 16:13
Notícies recomenades
-
Sabadell Atropellen una dona a la carretera de Barcelona
-
Sabadell Una vida de rebel·lia i de militància pel socialisme: Celestino Sánchez Ramos
-
Sabadell La desescalada digital a l'educació, vista amb bons ulls: “El sistema ha volgut imitar la societat sense estar preparat”
-
Sabadell “Em sento escoltada... i ara tinc ganes de viure!”
-
Sabadell La primera residència pública de Sabadell serà llar per a cent persones
-
Sabadell Milloren el Portal Sud per evitar que s'hi acumuli aigua en dies de fortes pluges