
Les sardanes van a plaça a Matadepera

- Com seran els mercats del futur?
Publicat el 24 de setembre de 2021 a les 17:23
Actualitzat el 24 de setembre de 2021 a les 18:56
Aquest dissabte a les 12 h del migdia té lloc el Concert de sardanes per commemorar el 40è Aniversari de l’Agrupació Sardanista La Mola.
Tindrà lloc al parc Pep Ventura de Matadepera i comptarà amb la participació de la Cobla Jovenívola de Sabadell i la soprano Ariadna Moraleda. S’estrenarà la sardana La Mola de Matadepera, del compositor Jordi León, precisament dedicada al 40è aniversari de l’entitat.
També hi haurà sardanes eternes, contemporànies, que es canten i de ball d’envelat.
Casal Pere Quart
Per una altra banda, el casal Pere Quart de Sabadell acull avui el concert solidari Fulles d’oblit. Organitzat per l’entitat Promou Acurae (de serveis d’assistència domiciliària), comptarà amb obres per piano i cant d’Scriabin, Schubert, Alban Berg, Hugo Wolf, Debussy, Mompou i Toldrà.
Els artistes que hi participen són la soprano Patrícia Sendra, el pianista Lluís Avendaño i la ballarina Ainoa Soler. Pau Torner, per la seva part, s’encarregarà de la presentació de l’acte (que arrenca a les 19 h, amb entrada lliure).

Notícies recomenades
-
Cultura i oci FOTOS | Brodas Bros il·lumina els Jardinets
-
Cultura i oci No hi havia millor lloc on ser que al Fresc
-
Cultura i oci El dia que Carlos Gardel i Schubert s’estimen
-
Cultura i oci Ernest Prunera: “He volgut transmetre una filosofia vital: tot i ser diferent, avança”
-
Cultura i oci Homenatge a Mirna Lacambra, lluitadora dels somnis dels altres
-
Cultura i oci Sabadell retrà homenatge a Mirna Lacambra
ARA A PORTADA