ARA A PORTADA
-
El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros Redacció
-
Treballar al carrer durant l'onada de calor: "És empipador, i a vegades no tens ombra" Aleix Pujadas Carreras
-
El CAP Concòrdia deixa de ser CAP i ara serà CSIR: què canvia pels 12.000 sabadellencs que hi van? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Creix la mortalitat a les carreteres vallesanes en els primers sis mesos del 2025 Marc Béjar Permanyer
Torna la festa gallega ‘Do Magosto’ a Sabadell

- El Club Natació femení estrena el caseller de victòries a la SuperLliga-2
Publicat el 13 de novembre de 2021 a les 21:05
Actualitzat el 15 de novembre de 2021 a les 19:34
El Centro Galego Nós torna a celebrar la seva tradicional festa Do Magosto, amb productes de la seva terra, on van assistir més d’una cinquantena de veïns, entitats i representants de grups municipals. Aquest any, però les castanyes torrades es van consumir a la plaça de les Illes Cies, a l'aire lliure, per evitar contagis de Covid.
“Estem satisfets de tornar”, destaca Manolo Vázquez, president de l'entitat. "Va ser un acte de retrobament, teníem molta ganes de veure'ns i participar a l'acte", sosté. En aquest sentit, avança que a partir de desembre es reprèn l'activitat del centre gallec.
Notícies recomenades
-
Sabadell Veïns en contra del nou tanatori de Can Gambús: "Per què el fan aquí?"
-
Sabadell Sabadell tindrà una nova àrea per a deslligar gossos
-
Sabadell Un camió arrenca el cablejat elèctric en ple carrer a Sabadell
-
Sabadell Ampli desplegament per un incident a la residència d'estudiants de Sabadell
-
Sabadell Sabadell ja coneix el calendari de festius del 2026
-
Sabadell Indignació a escoles de Sabadell per la suspensió del ple municipal per la calor: "Que vinguin a les aules, estem a 32 graus"