L'aeroport també ha crescut en nombre d'usuaris: 5.189 persones van enlairar-se des de l'Aeroport de Sabadell, un 51% més que el 2020. La xifra també ha superat un 2,4% els passatgers del 2019.
ARA A PORTADA
L'Aeroport de Sabadell supera els 50.000 vols el 2021

- Sabadell demana més personal administratiu a la comissaria de la Policia Nacional
Publicat el 11 de gener de 2022 a les 13:33
Actualitzat el 11 de gener de 2022 a les 13:43
Les millors xifres des del 2007. L'Aeroport de Sabadell ha tancat l'any amb 51.665 operacions, uns registres que no es veien des de l'any 2007, quan es van comptabilitzar més de 60.000 vols. Les dades de l'últim mes de l'any han estat bones, tot i que inferiors a les de l'any 2020. En total, 3.251 operacions, enlairaments o aterratges, el desembre.
Malgrat que és un desembre més fluix que el de l'any anterior (-10,8%), al global del 2021 no només s'han superat les operacions de l'any Covid (+27,1%), sinó que també s'han superat un 2% les xifres del 2019.
https://www.diaridesabadell.com/2021/12/13/laeroport-a-prop-de-superar-el-topall-de-les-50-000-operacions-anuals/
Notícies recomenades
-
Sabadell Dues obres tornen a la casella de sortida: les places de Fidela Renom i Granada
-
Sabadell Matas qüestiona la votació de Junts: "36 persones no poden decidir el futur de Sabadell"
-
Sabadell Queixes dels veïns per la "deixadesa" de l'exterior de la Vapor Badia: "Fa fàstic!"
-
Sabadell Una incidència a la línia R4 de Rodalies a Sabadell provoca retards a diversos trens
-
Sabadell La militància de Junts vota sortir del Govern de Sabadell si no renegocia el pacte amb el PSC
-
Sabadell Cuca Santos (PP): “Els veïns només s’han defensat perquè l’Ajuntament no ho ha fet”