
ARA A PORTADA
Salas construirà 19 pisos a Sabadell en el solar que deixarà l'Escola del Sol
La promoció es farà entre el carrer del Migdia i la plaça de Vila Arrufat, al Centre

- Sabadell subvenciona la formació de 60 joves en restauració i community manager

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 28 de gener de 2022 a les 17:22
Actualitzat el 29 de gener de 2022 a les 08:29
La promotora immobiliària sabadellenca Salas aixecarà 19 habitatges a l'espai que ocupa l'educació infantil de l'Escola del Sol del carrer del Migdia, 35 (Centre). L'operació es fa d'acord entre les dues parts i no es començarà a desenvolupar fins que al mes d'abril, com està previst, el centre educatiu es traslladi en un nou edifici que ja està acabat de construir al carrer de l'Escola Pia.
Salas farà aquests 19 habitatges en dos blocs amb una zona comunitària que els unirà, i és que la futura promoció immobiliària ocuparà exactament el mateix solar que fins ara acull l'escola, de manera que una part dels habitatges es faran a la façana del carrer del Migdia i, l'altra, a la que hi ha a la plaça de Vila Arrufat. Els dos blocs tindran entrada independent i compartiran la zona comunitària amb piscina i una planta soterrània amb 21 places d'aparcament de cotxes, 8 de motos i trasters.
[caption id="attachment_209886" align="aligncenter" width="1000"]
La façana del carrer Migdia de l'Escola del Sol / VICTÒRIA ROVIRA[/caption]
Els pisos resultants tindran entre 1 i 4 habitacions i un o dos banys. La promotora assegura que treballarà amb materials de primera qualitat com paviment general de parquet sintètic i porcellànic a les zones humides; aerotèrmia o barbacoa en el cas dels dúplex. La intenció de Salas és que fins que no es completi el trasllat de l'escola no es posarà en marxa la petició de les llicències corresponents d'enderroc i obres de l'edifici actual, de manera que la construcció del nou immoble difícilment començarà aquest any.
https://www.diaridesabadell.com/2021/12/03/escola-del-sol-grup-ramar-carrer-escola-pia-sabadell/

Notícies recomenades
-
Sabadell Cuca Santos (PP): “Els veïns només s’han defensat perquè l’Ajuntament no ho ha fet”
-
Sabadell Plantaran un miler d’arbres a diferents boscos urbans
-
Sabadell Nou aparcament a Can Feu: entre finals d'any i principis del vinent
-
Sabadell Eloi Cortés: "No deixarem que hi hagi grups o partits polítics que usin els aldarulls per atiar l'odi"
-
Sabadell Veïns del sud es planten contra la tensió: "Ni delinqüència ni violència"
-
Sabadell Veïns de la Concòrdia de Sabadell denuncien la pèrdua setmanal de "milers de litres" d'una bomba d'aigua